• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403020201198
  • خبرنگار : 50038

امام جمعه ملایر:

عملیات «وعده صادق» به نمایش گذاشتن قدرت نظامی ایران به جهانیان بود

عملیات «وعده صادق» به نمایش گذاشتن قدرت نظامی ایران به جهانیان بود

ایسنا/همدان امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه دستاوردهای روانی و رسانه‌ای عملیات «وعده صادق» بیش از دستاوردهای نظامی آن است، گفت: یکی از اهداف مهم این عملیات ایجاد بازدارندگی برای دشمنان نظام و انقلاب و به نمایش گذاشتن قدرت نظامی ایران به جهانیان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده یکشنبه ۲ اردیبهشت همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شهرستان ملایر، افزود: بعد از عملیات وعده صادق، بزرگترین سیاستمداران دنیا و دشمنان اعتراف کردند که هرگز تصور نمی‌کردند ایران چنین جایگاه نظامی و قدرت موشکی داشته باشد.

وی به ارسال پیام‌های کتبی و شفاهی توسط آمریکا قبل از انجام عملیات وعده صادق اشاره کرد و ادامه داد: این پیام‌ها حاوی تهدید و خواهش بود که ایران دست به اقدام متقابل نزند اما جمهوری اسلامی ایران به هیچ کدام از این پیام‌ها توجهی نکرد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه بعد از عملیات وعده صادق نیروهای نظامی و مسلح جمهوری اسلامی ایران هشدار دادند که هر حرکتی از سوی دشمنان با پاسخ لحظه‌ای سپاه پاسداران و ارتش مواجه می‌شود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در بحث ریزپرنده‌های اصفهان هیچ کار خاصی انجام نداده و در واقع پرواز ریزپرنده‌ها از سوی تعداد نفوذی داخلی بوده است.

ارزنده با تأکید بر اینکه جزئیات مهم عملیات وعده صادق هنوز توسط سپاه پاسداران مطرح نشده است، افزود: ما نمی‌خواهیم رژیم صهیونیستی نسبت به این موضوع حساس شود و ایران هرگز به دنبال جنگ نبوده و نیست و تنها قصد ما ایجاد بازدارندگی برای دشمنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی هیچ‌کدام از کشورهای همسایه جرأت حمایت از این رژیم منحوس را نداشتند، افزود: در پی خیانت بنی‌صدر در زمان آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران امام خمینی(ره) به این نتیجه رسیدند که فرماندهی کل قوای نیروهای مسلح باید در دست رهبری باشد و به طور قطع این تصمیم و اقدامی بزرگ برای دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی همچنین با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری ائمه جمعه در شهرستان‌ها فرمانده قرارگاه فرهنگی آن شهرستان هستند، اظهار کرد: در همین رابطه یک قرارگاه فرهنگی در بحث عفاف و حجاب و جوانی جمعیت، با حضور کارشناسان و نمایندگی ادارات با محوریت دفتر امام جمعه تشکیل شده است و مقرر شده یک کارشناس به نمایندگی از دفتر امام جمعه در بحث تبلیغ و تنویر افکارعمومی در حوزه عفاف و حجاب و جوانی جمعیت و فرزندآوری، در مساجد و محلات مشغول به فعالیت شود.

ارزنده با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی در مساجد و محلات نماینده قرارگاه فرهنگی شهرستان محسوب می‌شوند که به آنها تفویض اختیار شده است، افزود: باید تلاش کنیم در بحث عفاف و حجاب و فرزندآوری، گام‌های مؤثری در سطح جامعه برداریم.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز روابط عمومی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید ابتدا برای جهان تشیع و شیعه روابط عمومی خوبی باشند و بعد در بحث انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود خوب عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جنگ، جنگ رسانه‌هاست و اخبار و اطلاعات در سطح جهان به صورت لحظه‌ای منعکس می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه نیازمند انعکاس اخبار خوب و امیدآفرینی و تبلیغات اقدامات و دستاوردهای نظام است.

ارزنده با تأکید بر اینکه در حوزه اطلاع‌رسانی نباید از قافله عقب بمانیم، پیشنهاد کرد: یک شورای اطلاع‌رسانی منسجم متشکل از همه مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان تشکیل شود تا به صورت ید واحده عمل کنند و اخبار منسجم و موثق از این کانال به سمع و نظر مردم برسد.

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه ملایر نیز با بیان اینکه قرار است شورای اطلاع‌رسانی شهرستان به عنوان یک ید واحده خبر در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت کند و ضمن ایجاد نوآوری در اطلاع‌رسانی خوراک فرهنگی نیز تولید کند، گفت: انتظار داریم همه خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی به صورت یکپارچه با ما همکاری داشته باشند.

حجت‌الاسلام قاسم بهرامی‌فرد با تأکید بر اینکه سعی داریم در شورای اطلاع‌رسانی ملایر با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشیم، اظهار کرد: در این راستا از ظرفیت و توانمندی افراد مبتکر و خوش ذوق در بحث تولید محتوا استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه معتقدیم اخبار جریان‌ساز و هدایتگر افکار عمومی هستند، مطرح کرد: تلاش می‌کنیم شورای اطلاع‌رسانی شهرستان ملایر، گام مؤثری در راستای تنویر افکارعمومی بردارد.

به گزارش ایسنا، در پایان جلسه ۱۱ نفر از حضار به عنوان عضو اصلی شورای اطلاع‌رسانی ملایر معرفی شدند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha