• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403020201400
  • خبرنگار : 50471

نارضایتی ادامه‌دار فرماندار نهاوند از عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس استان

نارضایتی ادامه‌دار فرماندار نهاوند از عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس استان

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: لازم است اداره‌کل نوسازی مدارس استان همدان برای پروژه‌هایی که‌ در شهرستان نهاوند تعریف می‌شود، زمان‌بندی اجرا تعیین کند.

ضرغام احمدوند یکشنبه ۲ اردیبهشت در شورای آموزش وپرورش نهاوند، ضمن ابرازنارضایتی از عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس استان در شهرستان نهاوند اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌ها باید در سال گذشته به بهره‌برداری می‌رسیدند اما هنوز این پروژه‌ها آماده افتتاح نشده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه لازم است اداره‌کل نوسازی مدارس استان برای پروژه‌هایی که در شهرستان نهاوند تعریف می‌شود، زمان‌بندی اجرا تعیین کند، افزود: اگر پروژه‌ها طبق برنامه‌ریزی قبلی و براساس زمان‌بندی پیش بروند، در موعد مقرر آماده‌ بهره‌برداری خواهند شد.

احمدوند با بیان اینکه آموزش‌و پرورش متعلق به همه است و همه ما به نوعی مدیون آموزش‌و پرورش هستیم، ادامه داد: باید از همه‌ ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و موانع و اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت بهره ببریم.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: با توجه به اینکه مسائل آموزش‌و پرورش به دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مملکت هستند، مربوط می‌شود، مدیران ادارات با نگاه بازتری به قضایا نگاه کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش نهاوند در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، بر لزوم بزرگداشت این هفته تأکید و خاطرنشان کرد: از دیگر مسائل مهم پیش‌روی آموزش و پرورش، برگزاری امتحانات خردادماه است که با توجه به اینکه آزمون‌ها در سه پایه‌ دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود، لازم است هماهنگی حداکثری در سطح شهرستان در این رابطه انجام شود.

وی اجرای پروژه‌ زمین‌های‌ چمن طرح شهید سلیمانی را از جمله خدمات بسیار خوب دولت به منظور بالا بردن سرانه فضاهای ورزشی در سطح مدارس دانست و گفت: تمام اداراتی که در قبال تکمیل این پروژه‌ها تعهداتی دارند، در اسرع وقت به تعهدات خود عمل کنند تا به‌زودی شاهد افتتاح این پروژه‌ها و بهره‌مندی دانش‌آموزان از آنها باشیم.

به گزارش ایسنا، فرماندار نهاوند پیش از این در بهمن سال ۱۴۰۲ نیز گلایه کرد: اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به وعده‌هایش در زمینه تجهیز و نوسازی چند پروژه آموزشی شهرستان نهاوند عمل نکرده است.

احمدوند شهریور سال ۱۴۰۲ هم اعلام کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس استان همدان، مدارسی که نیمه‌کاره تحویل داده است را تکمیل و تجهیز شده در اختیار مدیریت آموزشی شهرستان نهاوند قرار دهد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha