• سه‌شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403020403106
  • خبرنگار : 50635

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

توزیع اعتبارات ویژه برای جبران کمبودهای تاریخی هرمزگان

توزیع اعتبارات ویژه برای جبران کمبودهای تاریخی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به جایگاه پایین‌تر هرمزگان در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی، بهداشتی و ... از میانگین کشوری، گفت: توزیع اعتبارات ویژه برای جبران کمبودهای تاریخی هرمزگان در دستور کار دولت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (چهارم اردیبهشت ماه)، در این دیدار با اشاره به اقدامات توسعه‌ای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان مغز توسعه استان فعالیت می‌کند و در تحقق اهداف حاکمیت اسلامی نقش مهمی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به لزوم پیگیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات مختلف، عنوان کرد: باید تلاش کرد که اعتبارات استان هرمزگان در بخش‌های مختلف افزایش پیدا کند تا بخشی از عقب ماندگی استان هرمزگان در بخش‌های مختلف جبران شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به دیدار خود با رئیس جمهور، اظهار کرد: به رئیس‌جمهور عرض کردم که استان هرمزگان در بسیاری از زمینه‌ها از جمله اشتغال، درمان، سلامت، ورزش، بهداشت و ... از میانگین کشور وضعیت بدتری را تجربه می‌کند که برای جبران این عقب‌ماندگی که ناشی از فعالیت چندین دهه است نیازمند نگاه ویژه در توزیع اعتبارات هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده به لزوم پرداخت مالیات صنایع در استان هرمزگان، گفت: صنایعی که در استان هرمزگان مستقر هستند و آلایندگی و تورم سنگینی را به این استان تحمیل می‌کنند باید ایفای مسئولیت اجتماعی و پرداخت مالیات را نیز در استان هرمزگان انجام دهد.

وی با اشاره به این نکته که در گذشته برخی از صنایع حساب‌های بانکی خود را در مرکز کشور یا استان‌های دیگر نگهداری می‌کردند، بیان کرد: خوشبختانه رئیس‌جمهور در این زمینه دستور خوبی صادر کردند و شاهد تغییر رویکرد برخی از صنایع در این زمینه هستیم و امیدوارم با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد، بانک‌های استان هرمزگان از منابع مالی صنایع بهره‌مند شوند تا بتوانند اقدام به ارائه تسهیلات به عموم مردم هرمزگان در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha