• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022518316
  • خبرنگار : 50225

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان:

امتحانات نهایی در فضای آرام و مطمئن برگزار خواهد شد

امتحانات نهایی در فضای آرام و مطمئن برگزار خواهد شد

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی در فضایی آرام و مطمئن برگزار خواهد شد و امیدواریم با نتایج خوب در امتحانات نهایی، ارتقای کیفیت نمرات دانش‌آموزان خوزستانی را داشته باشیم.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فصل امتحانات اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار امتحانات دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی برگزار می‌شود، این امتحانات بسیار دارای اهمیت هستند.

وی با اشاره به شرکت ۱۴۰ هزار نفر در امتحانات نهایی در خوزستان افزود: امتحانات نهایی برای دانش‌آموزان سوابق تحصیلی ایجاد می‌کند و بخشی از قبولی کنکور به این امتحانات مربوط می‌شود، بنابراین دانش‌آموزان باید توجه کنند که مطالعه کتاب درسی مهم است، زیرا سوالات مفهومی و از کتاب طرح خواهند شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات نهایی گفت: محل‌های برگزاری امتحانات از نظر وضعیت سرمایشی، نور و دوربین‌ها بررسی شده‌اند و خانواده‌ها و دانش‌آموزان مطئمن باشند امتحانات در فضای سالم و مطمئن برگزار خواهد شد و برگه‌ها نیز با دقت و به صورت الکترونیکی تصحیح خواهند شد.

حبیبی با اشاره به آمادگی ۱۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی در خوزستان بیان کرد: امیدواریم این امتحانات موجب شوند دانش‌آموزان خوزستانی حائز رتبه‌های عالی در دانشگاه‌های خوب کشور شوند.

وی عنوان کرد: توصیه می‌شود دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت مشاوران مدارس، ساعات مطالعه و خوابشان را تنظیم کنند و راس ساعت در آموزشگاه‌ها حضور داشته باشند زیرا با توجه به حساسیت‌های برگزاری این امتحانات، بعد از ساعت مقرر در آموزشگاه‌ها بسته می‌شود و اجازه ورود به حوزه امتحانی داده نمی‌شود.

وی عنوان کرد: با ابزار و وسایلی که در اختیار داریم وسایل الکترونیکی را رصد می‌کنیم بنابراین دانش‌آموزان از آوردن هر گونه وسایل الکترونیک همراه خود خودداری کنند.

حبیبی بیان کرد: امتحانات نهایی در فضایی آرام و مطمئن برگزار خواهد شد و امیدواریم با نتایج خوب در امتحانات نهایی، ارتقای کیفیت نمرات دانش‌آموزان خوزستانی را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha