• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022619381
  • خبرنگار : 50225

امضای تفاهم‌نامه ‌همکاری‌ بین آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری خوزستان

امضای تفاهم‌نامه ‌همکاری‌ بین آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری خوزستان

ایسنا/خوزستان به منظور شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر دانش‌آموزی، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و پارک علم و فناوری امضا شد.

عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه که امروز (۲۶ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و پارک علم و فناوری به منظور شناسایی دانش‌آموزان و هنرجویان دارای استعدادهای خاص در واحدهای آموزشی و همکاری برای بازدید دانش‌آموزان و هنرجویان منتخب از مراکز علمی، صنعتی و پژوهشی امضا شده است.

وی افزود: اجرای المپیاد نوآوران و مستعدان مهارتی استان خوزستان ویژه دانش‌آموزان و هنرجویان با استعدادهای مهارتی و پژوهشی و همکاری در اجرای مسابقات علمی - کاربردی و مهارتی در سطح استان و کشور و همکاری و پشتیبانی در اجرای طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزی، بنیادی، راهبردی، کاربردی و توسعه‌ای از جمله این همکاری‌ها است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استفاده از توانمندی‌های دوجانبه در برگزاری دوره‌ها، نشست‌های علمی – پژوهشی، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی ترویجی در حوزه‌های مختلف علمی و مهارتی و برگزاری نمایشگاه‌های مشترک از دستاوردهای علمی - پژوهشی و مهارتی دانش‌آموزان و هنرجویان استان خوزستان و همکاری در نشر آثار علمی - پژوهشی، تبادل مستمر اطلاعات و یافته‌های پژوهشی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی بیان کرد: همچنین استفاده از ظرفیت‌های دوجانبه برای دعوت از نظریه‌پردازان برجسته، صاحب‌نظران و نخبگان عرصه‌های مختلف علمی کشور به منظور ارتباط با نخبگان و استعدادهای برتر استان خوزستان، ایجاد انگیزه و خودباوری در آن‌ها، برگزاری مشترک جشنواره و المپیاد نوآوران و مستعدان مهارتی استان و حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و خلاقیت‌ها و نوآوری‌های ارائه‌شده توسط دانش‌آموزان از جمله اقداماتی هستند که در قالب این تفاهم‌نامه انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha