• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403023122744
  • خبرنگار : 50673

پیام تسلیت مسئولان استان ارشد هرمزگان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان

پیام تسلیت مسئولان استان ارشد هرمزگان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان

ایسنا/هرمزگان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد، استاندار و مسئولان استان هرمزگان با انتشار پیام‌هایی شهادت ایشان و همراهانشان را خدمت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های مکرم شهدا و مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت گفتند.

استاندار هرمزگان شهادت سیدخدمت آیت الله رییسی، رییس جمهور محبوب را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شریف هرمزگان تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

امروز ایران مقتدر از رایحه بهشتی شهادت سید خدمت، رییس جمهور شهید سید ابراهیم رییسی و همراهانش معطر شده و تواتر مژده الهی به خادمان صدیق و مومنان در دل‌ها جان گرفته است که « مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا...» 

 شهادتی که تجلی قدرت بی بدیل خدمت خالصانه است و لبیکی ملکوتی است به آجرک الله های مردمی که بازشدن گره‌ مشکلات شان را به دستان‌تان امید بسته بودند.   

این مقام وصال و قرب الهی است که خدمت بی منت توفیقش را نصیب سیدمحرومان،خادم الرضا(ع) نموده است و ما از قدرت اخلاص و خدمت بی منت در رساندن انسان به مقام شهادت در حیرتیم. 

شهادت فرزند خلف فاطمه طاهره سلام الله علیها، آیت‌الله رییسی علمدار دولت مردمی و همراهان شهیدش آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه شهید آذربایجان شرقی، دکتر امیرعبداللهیان، دکتر رحمتی استاندار شهید و سردار موسوی را خدمت مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شریف هرمزگان تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه را مسئلت دارم و تعهد می نمایم که در حرکت پرشتاب پیشرفت ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نخواهد شد.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هرمزگان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس شهادت رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: عرصه خدمت به بندگان خدا با نیت صادقانه، بزرگترین رزق الهی است که بدیلی نمی‌توان برای آن پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده افزود: شهید آیت‌الله رئیسی را به حق می‌توان از مصادیق بارز «سیدالقوم خادم» دانست که آسایش و آرامش خود را کنار نهاد و خود را وقف خدمت به مردم نمود.

وی گفت: تواضع توأم با صداقت، اخلاص همراه با مهر و محبت چاشنی این خدمت صادقانه و بی‌ریایی بود که خداوند اجر و پاداش آن را شهادت در راه خودش قرار داد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: شهادت جانگداز رئیس جمهور عزیز و محبوب دل ملت، خادم الرضا(ع) و همراهان شهیدش به ویژه آیت الله آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیر محترم امور خارجه و استاندار محترم آذربایجان شرقی مالک رحمتی به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و همچنین به پیشگاه ملت قدرشناس ایران که منزلت خادمان خود را می‌دانند تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: از مردم عزیز می‌خواهم در مراسم و مناسبت‌های مرتبط با این امر حضور انقلابی خود را به منصه ظهور رسانند.

پیام تسلیت امام جمعه اهل سنت بندرعباس

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در پیامی شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

شهید آیت‌الله رئیسی مردی سختکوش و خستگی‌ناپذیر، که همواره به دنبال رفع مشکلات مردم بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ایشان همواره با سفر به استان ها از نزدیک با مردم گفتگو و مشکلات آنها را بررسی و پیگیری می‌کرد و در همین سفرهای استانی، به خواسته خود یعنی درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان

 اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، امروز ۳۱ اردیبهشت، در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه تبریز، جناب امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شماری از همراهان‌شان در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر، داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

آیت‌الله رئیسی رحمة‌الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند. مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

این ضایعه اسفبار مایه‌ تالم جامعه‌ فرهنگ، هنر و اهالی رسانه ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت‌الله رئیسی رحمةالله علیه در سالروز میلاد امام رضا(ع) همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس‌جمهور فقید در حین مأموریت به لقاءالله پیوستند و شهادت شماری از همراهان‌شان،را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم و رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.

بدون شک، وجود آرامش بخش و تدبیر حضرت آیت الله خامنه ای همچون لنگرگاهی ثبات آفرین و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

پیام تسلیت مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان


إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.

پیام تسلیت شورای‌ هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان

روح بلند خادم الرضا (ع) و خادم ملت ایران، رئیس جمهور مردمی، محبوب، مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیر، سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

ملت شریف ایران و هم استانی‌های عزیز ؛روز میلاد‏ امام رضا، خادم اهل بیت( ع) و ایران اسلامی، نه پشت میز و در مکان‌های دیگر، بلکه حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای‌ مردم دچار سانحه شد و به درجه شهادت رسید. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان شهادت این رییس‌جمهور بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به امام زمان( عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

پیام تسلیت فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی، خدمتگزار و جهادی و با اخلاص، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام اباذر سالاری آمده است: شهادت مزد مردان خدا است و رئیس‌جمهور پرتلاش ما و همراهان ایشان، مزد سال‌ها تلاش مجاهدانه خود را گرفتند.

در بخش دیگر این پیام آمده است: بدون تردید فقدان این خادم ملت در اراده مردم شریف ایران اسلامی خللی ایجاد نخواهد کرد و در رسیدن به قله‌های تعالی و پیشرفت، مصمم‌تر از قبل گام بر خواهند داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان افزود: خدمتگزاری به مردم از خصوصیات بارز رئیس‌جمهور مردمی بود و باید از الگو گرفتن از ایشان و یاران صدیقشان، راه پر افتخارشان را ادامه دهیم.

پیام تسلیت نماینده شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

احمد مرادی - نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی- در پیام خود به مناسبت شهادت آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی آورده است:

‎بـسم رب الشهدا و الصدیقیـن ‌

«در میان مؤمنان مـردانی هستند که بـر سر عهدی که با خدا بستند صادقانـه ایستاده‌اند.» ‌ ‌

سانحه بالگرد و خبر شهادت رئیس جمهور مجاهد و مردمی آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان، تا ابد قلب‌های مردم قدردان ایران را متاثر نمود. بی‌تردید اجر سال‌ها مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی خادم‌الرضا و خادم ملت ایران، جز شهادت در راه مردم و پیشرفت ایران اسلامی نبود.

مصیبت جانگداز، شهادت رئیس‌جمهور مردمی، آیت‌الله رئیسی و جمعی از خادمان ملت شریف ایران، را محضر مقام معظم رهبری، هیئت دولت و ملت ایران، تسلیت عرض می‌نمایم. ‌

پیام تسلیت نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی

در پی سانحه دلخراش بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور محترم ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان احمد جباری -نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی- پیامی صادر کرد . در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

ملت شهید پرور ایران اسلامی داغدار خدمتگزارانی خدوم و مردمی گردید، حادثه دلخراش و ناباوارنه سقوط بالگرد، سوگ شهادت جمعی از فرزندان رشید ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیس‌الساداتی رئیس‌جمهور مردمی کشور عزیزمان، وزیر محترم خارجه و هیئت همراه ایشان قلوب ملت شریف ایران و مستضعفان و آزادی خواهان جهان را آزرده کرد.

وداع با عزیز دل ملت ایران، یار صادق امام و رهبری ، چهره‌ای اثرگذار و ساده زیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی که در سطوح مختلف، حیات خود را صرف خدمت خالصانه و همراه با تواضع و فروتنی به مردم و انقلاب نموده بود، سخت و اندوه بار است، اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت این حادثه غم‌بار محضر مقام معظم رهبری، ملت متدین ایران اسلامی و بیوت محترم شهدای این ضایعه‌، از درگاه ربوبی محشور شدن با اولیا و علو درجات را برای شهیدان عزیز این حادثه مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در پیش شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان پیامی صادر کرد که در ذیل می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف فراوان خبر از دست دادن رئیس‌جمهور مردمی و خدوم و همراهان وی تائید شد و ملت ایران خادمی مخلص و خستگی‌ناپذیر را از دست داد، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به قول خودش طعم یتیمی را چشیده بود و درد دردمندان را از نزدیک لمس کرده بود، بی‌وقفه و پر تلاش تا لحظات آخر عمر شریفش در مسیر خدمت به انقلاب و مردم جهاد کرد.

او که در راه خدمت خستگی و تعطیلی نداشت مزد خدمات خالصانه‌اش را با شهادت گرفت.

پرونده قطور خدمات او دفتری چهل ساله است، از سازمان بازرسی، دادستانی کل کشور ، معاونت اول قوه قضاییه، ریاست قوه قضائیه، ریاست جمهوری و سعادت تولیت آستان مقدس علی بن موسی الرضا علیهما السلام و توفیق خدمت به زوار آن امام همام. نجواهای سحرگاهی او در حرم ملکوتی امام رضا علیه السلام و اشک‌های خالصانه‌اش سبب غبطه به حال او می‌شود، دفاع جانانه و بوسه عاشقانه‌اش بر قرآن مقدس در صحن سازمان ملل و انظار جهانیان در روزهای اهانت به این کتاب شریف و عزیز چهره ارزشی آن شهید عزیز را نمایان‌تر کرد.

مشیت الهی در جاودانه ماندن انسان‌های مخلص درباره این انسان عزیز و همراهان وی، وزیر ارزشی امور خارجه شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه عزیز و شریف تبریز شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، استاندار انقلابی آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی، شهید سردار موسوی و سایر شهدا نیز ساری و جاری شد. اشک‌های مومنان ایران اسلامی و تأثر بسیاری از مردم و مسئولان دنیا، تعطیلی و عزای عمومی در برخی کشورها را جز مزد الهی اخلاص با عبارت دیگری نمی‌توان تعبیر کرد اینجانب با تسلیت این ضایعه به محضر امام زمان علیه‌السلام، رهبر عزیز و حکیم انقلاب، خانواده‌های داغدار ، دولت و ملت ایران، از خدای منان بهترین پاداش‌ها را برای آن شهدای عزیز خواهانم.

شهادت نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است

احمد زاهری - رییس جهاددانشگاهی هرمزگان- در پیامی شهادت رییس محترم جمهور حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام آمده به شرح زیر است:

شهادت این عالم بزرگ وهمراهان ایشان را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ وشریف ایران اسلامی، اساتید، دانشجویان و مردم شریف هرمزگان و تسلیت عرض می‌نمایم.

دولت آیت‌الله رییسی مسیر خدمت صادقانه و فرهنگ ایثار و عمل به وعده را نهادینه کرد. در این راستا استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان جوان در بدنه دولت نشان از اعتمادش به این قشر بود.

ولایت‌پذیری، ولایتمداری ایشان در تمامی برهه‌های زمانی مشهود بود.

آرزوی ایشان شهادت بود که با آن دست یافت.

پیام تسلیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان

مدیرکل کانون هرمزگان با انتشار پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرد.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان در پیامی شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، وزیر محترم امور خارجه، استاندار محترم آذربایجان شرقی، امام جمعه محترم تبریز و همراهان ایشان را خدمت مقام معظم رهبری ومردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام  به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت هنر مردان خداست 
روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌ امام رضا (ع) و خادم ملت ایران به ملکوت اعلی پیوست تا این سید شریف و همراهانش به جمع یاران شهید خود ملحق شوند. 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیاء الهی را برای ایشان مسئلت دارد.
و اما همت مضاعف سیدالشهدا خدمت، کار و تلاش برای آینده کشور و اهمیت ماموریت خطیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت سربازانی چنین برومند و غیور برای ایران اسلامی را مشهود و مضاعف می‌نماید.

به یقین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از پیش  اهتمام خود را برای تربیت نسلی با ایمان دینی با توجه به اصول و پایه‌های فکری در طراز انقلاب و آشنا به مسائل و حوادث انقلاب اسلامی به کار خواهد بست.

مردان خدا جز به شهادت راضی نخواهند شد

شیخ محمد صالح امینی از عالمان اهل سنّت جنوب کشور گفت: مردان خدا چه در میدان و چه در کارزار خدمت به خلق جز به شهادت به هیچ چیز دیگری راضی نخواهند شد.

 شیخ محمد صالح امینی امام اهل سنت قشم در پیامی آورده:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولنبلونکم بشئ من الخوف والجوع ونقص من الاموال والانفس والثمرات وبشّرالصابرین

انا لله وانا الیه راجعون

ضایعه تلخ و شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب و مردمی به همراه عالم عالیقدر حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز تبریز و وزیر سختکوش امور خارجه دکتر امیرعبداللهیان وجمع همراه به شدت باعث تاثر و تالم گردید.

اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شهیدپرور و سرافراز ایران، هیات دولت و خانواده شهدای این سانحه جانکاه تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان همنشینی با اولیاء واوصیا وعلو درجات را برای شهیدان سربلند این حادثه مسئلت دارم.

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان 

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در پیامی شهادت رئیس جمهور محترم، آیت‌اللّه سید ابراهیم رئیسی و یـاران همراهشــان را به محضـــر مقــام معظم رهبـــری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

این سانحه دلخراش و شهادت سرافرازانه سید محرومان آیت‌الله حاج ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خادم، مردمی، شجاع و مهربان کشورمان و هیئت همراه ایشان را محضر شریف مقام معظم رهبری مدظله العالی و خدمت همه مردم مجاهد و شهید پرور ایران تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای همه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مد ظله العالی و خانواده‌های داغدار این عزیزان از دست رفته‌ی نظام، صبر و شکیبایی و اجر بر مصیبت مسئلت می‌نمایم.

بدون تردید شهادت در راه خدمت به مردم اجر و پاداش ویژه‌ای نزد خداوند دارد و وجود اثربخش و پر برکت خادم الرضا(ع) حضرت آیت‌الله رئیسی در عرصه خدمت در اذهان ملت شریف و بزرگ ایران برای همیشه ماندگار است و بی‌شک این مصیبت عظیم فقدانی بزرگ برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که قلب تمام مردم کشور عزیزمان ایران و به ویژه محرومین و مستضعفین کشور را آکنده از اندوه و افسوسی نموده که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

امیدوارم روح بلند و پرفتوح آن سید بزرگوار و همراهان ایشان در کنار هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، علی بن موسی الرضا علیه السلام، امام مهربانی‌ها قرین رحمت و مغفرت الهی و آرامش ابدی قرار گیرد.

پیام تسلیت مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان

مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در پیش شهادت رئیس جمهور و همرانشان پیامی صادر کرد. در پیام وی آمده است:

شهادت رئیس جمهور مردمی، محبوب و انقلابی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان ایشان در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور را به ساحت مقدس امام زمان (عج) ، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و عموم ملت شریف ایران تبریک، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش 

رحیم سرهنگی -مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش- در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

 در پیام تسلیت رحیم سرهنگی آمده است: خادم حرم امام رضا (ع)، سید شهیدان راه خدمت به جمع دوستان شهیدش پیوست.

با دلی آکنده از غم شهادت سید مردمی، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر عزیزان همراه را به مردم کیش و هموطنان عزیز تسلیت عرض نموده از خداوند منان خواستارم این شهیدان را با اولیاء الهی محشور نماید.

پیام تسلیت مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی استان هرمزگان

انالله و انا الیه راجعون

بدینوسیله شهادت رییس‌جمهور محبوب، مردمی، انقلابی و جهادی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه به‌ویژه ایثارگر دفاع مقدس دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امورخارجه‌ی مجاهد، حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه‌ی محبوب تبریز و جناب آقای مالک رحمتی استاندار جوان انقلابی آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد را محضر حضرت ولی عصر امام زمان عجل‌الله، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و عموم شیعیان و آزادگان جهان و ملت شریف و قدرشناس ایران و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه را برای آن عزیزان مسئلت داریم.

آیت‌الله رئیسی با کوله‌باری از دعای خیر به درگاه ابدیت سفر کرد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: رئیس‌جمهور محبوب ما مزد تلاش‌های شبانه روزی‌اش را با شهادت به دست آورد و با کوله‌باری از دعای خیر مردم ایران اسلامی به درگاه ابدیت سفر کرد.

 مصیب نظری ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراه ایشان، اظهار کرد: بی‌شک مزد کسانی که برای رضای خدا به خدمت بی‌منت می‌پردازند نوشیدن شربت شهادت است.

وی مطرح کرد: آیت‌الله رئیسی در طول خدمت خود در عرصه‌های مختلف از قوه قضاییه گرفته تا ریاست جمهوری مرد میدان عمل بودند و با سفرهای استانی که داشتند به صورت مستقیم مشکلات مردم را می‌دیدند و پای درد و دل مردم می‌نشستند.

وی با اشاره به سفر بهمن‌ماه رئیس‌جمهور به هرمزگان مطرح کرد: گره‌های بزرگی که در هرمزگان وجود داشته با حضور آیت‌الله رئیسی در دیار خلیج فارس باز شد و دل مردم این خطه از جنوب کشور را شاد کرد و باعث خوش‌حالی کارگران، صیادان و کسانی شد که سال‌ها در انتظار منجی برای گره‌گشایی از کارهایشان بودند.

رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: شهادت هشتمین رئیس ‌مهور در شب ولادت امام رضا(ع) نشان از اتصال قلبی آیت‌الله رئیسی با امام رئوف است که چه زیبا در شب ولایتش خادمی را خرید.

پیام تسلیت مدیر کل دیوان محاسبات هرمزگان

علیرضا نصری -مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش پیام تسلیت صادر کرد. در این پیام آمده است:

إِنَّا ِلِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

نشان شهید خدمت، بی‌تردید مدالی ارزشمند است که به‌ پاس سال‌ها خادم‌الرضایی در آستانه ولادت امام ملائک نشان حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، نصیب سید محرومان شد.

شکوهی چنین شهادت‌گونه بی‌شک دستمریزاد سال‌ها اخلاص در سکوت و سکوت در میانه هجمه‌ها بوده و خوش به سعادت مردانی که به یمن همراهی مردم محترم و مغتنم نظام به عاقبتی چنین رشک‌انگیز نائل آمدند.

اینجانب شهادت مجاهد خدمت و همراهان گرامیش را به مردم شریف تهنیت و تسلیت عرض نموده و طول عمر با عزت و پایداری و شوکت را برای امام مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیشگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت شهردار بندرعباس 

 مهدی نوبانی در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران را تسلیت گفت.

در پیام شهردار آمده است:

خدمت به مردم خلوص نیت، صداقت و معرفت ریاست محترم جمهور جا و مکان لحظه و زمان نمی‌شناخت و شور و شوق خادم امام رضا (ع) برای سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم شریف ایران او را تا مرزهای بی‌نهایت برد، آنجاکه جز خداوند متعال رضایتش منظور و معبود نبود آنگونه که جهاد فی سبیل‌الله نام و نشان جاودانه‌ی مرد میدان و خدمتگذار ملت شد امروز جای خالی بزرگ مرد دولت قوی و مردمی ضایعه‌ای جانکاه برای نظام مقتدر اسلامی و ملت ایران است آنکه با فساد و فقر جنگید و برای اقتدار و اعتبار ایران اسلامی در بلندترین قله‌ها فریاد آزادگی، ایستادگی و خدمت به محرومان و ملت بزرگ ایران سر داد و هرگز برای احقاق حقوق ملت یک قدم عقب‌نشینی نکرد و همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فضیلتی برتر و بهتر از خدمت به اسلام و مسلمین را نپذیرفت و در راه همان خدمت وخصلت و فضیلت جانش را با ایثار و افتخار نثار نمود اینجانب شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند منان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه‌السلام) و برای خانواده معظم ایشان صبر جلیل مسئلت داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha