• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030100121
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شخصیتی از نظام جمهوری اسلامی کم شد که در با مردم و در مردم بودن شاخص بود

شخصیتی از نظام جمهوری اسلامی کم شد که در با مردم و در مردم بودن شاخص بود

ایسنا/اصفهان رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در کمال ناباوری شخصیتی از نظام جمهوری اسلامی کم شد که در تلاش جهادی، مردم‌مداری، تدین و ایمان، پایبندی به مبانی اعتقادی، نگاه ولایت‌مداری، ساده‌زیستی و زیست مردمی، با مردم و در مردم بودن شاخص بود.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره اینکه سخن گفتن درباره چنین شخصیت‌هایی مصداق آیه شریفه «وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِهِ مُهاجِرًا اِلَی الله ثُمَّ یُدرِکهُ المَوت فَقَد وَقَعَ اَجرُهُ عَلَی الله» است گفت: همواره در تلاش‌ها و کارهای توان فرسایی که داشت، در دیدارها و جلسات و در همه مسئولیت‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرد.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دیدار با مردم و جوامع نخبگانی، راه‌اندازی شوراهای متروک و تعطیل که مسئولیت آن با رئیس‌جمهور بوده است تا هماهنگی و هم‌افزایی با همه جوامع درون نظام، او را در کار درخشان کرده بود.

نادرالاصلی یادآور شد:  آیت‌الله رئیسی در دفاع از عملکرد خود و آن ظرفیت و توان فوق العاده که گذاشت، مظلوم بود و معتقدم خستگی را خسته کرد.

وی ادامه داد: کسی نتوانست آیت‌الله رئیسی را خسته ببیند و پس از هر سفر بدون وقفه به برنامه دیگری می‌رفت، بسیار زمان می‌برد تا بار دیگر چنین عنصر مهم و تأثیرگذار را در رأس قوه مجریه کشورمان داشته باشیم.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار گفت: فقدان این بزرگ مرد و دیگر بزرگ مردان همچون آیت‌الله آل هاشم که او هم شخصیتی مردمی بود و آرزوی شهادت داشت را تسلیت می‌گویم.

وی تصریح کرد: خادم الرضا، خادم ملت و امت، یار وفادار رهبری و ولایت، روحانی دین مدار و شجاع در تدین، عاشق خدمت به محرومین، بی‌ادعاترین مرد خدمت و سخت‌کوش‌ترین مجاهد و خستگی‌ناپذیرترین در تلاش و کار در راه خدمت به پیشگاه خداوند، مرگ را در آغوش گرفت و به معشوق خود پیوست.

نادرالاصلی یادآور شد: ایشان هم شهید زیست، هم شهید شد و در نهایت به شهدا پیوست و به آنان که عاشق بی‌ادعای خدمت به دنیا و آخرت مردم هستند درس استقامت در راه خدا داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha