• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403030704049
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:

شهید رئیسی توجه به محیط زیست را اصل پروژه‌های توسعه‌ای می‌دانست

شهید رئیسی توجه به محیط زیست را اصل پروژه‌های توسعه‌ای می‌دانست

ایسنا/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همان گونه که حاج قاسم به ما درس مقاومت آموخت، شهید حاج ابراهیم رئیسی نیز فرهنگ مدیریت و خدمت صادقانه را در میان ما امانت گذاشت و از بین ما رفت.

داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت رئیس جمهور اظهار کرد: شهید رئیسی از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می‌کرد و به جدیت پیگیر حل مشکلات ملت بود و در نهایت در همین راه جان خود را فدای خدمت به مردم ایران کرد.

وی افزود: این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران کرد و نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار او در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالم و مبارزی خستگی‌ناپذیر در مقابل نسل امروز و آینده ایران اسلامی قرار داده است.

میرشکار ادامه داد: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به امر محیط زیست داشت و آن را اصل همه برنامه‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای و صنعتی می‌دانست و رعایت الزامات زیست محیطی را به همه مدیران کشور تاکید می‌کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با این شهید بزرگوار عهده می‌بندیم در راه خدمت به مردم بیشتر از گذشته تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: از کارکنان اداره‌کل حفاظت محیط زیست می‌خواهم از تجربیات این شهید خادم ملت الگوبرداری کنند و در راه خدمت به نظام و محیط زیست کشور کوشا باشند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: از این یادگاران در جامعه ما هنوز وجود دارند و باید قدر آن‌ها را بدانیم. این شهدا از میان ما رفتند تا در فضایی والاتر و بالاتر در پیشگاه خداوند متعال برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دعا و شفاعت و خدمت کند.

میرشکار ادامه داد: همان گونه که حاج قاسم به ما درس مقاومت آموخت، شهید حاج ابراهیم رئیسی نیز فرهنگ مدیریت و خدمت صادقانه را در میان ما امانت گذاشت و از بین ما رفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha