غلامرضا موسوي: تلويزيون با توجه به ويژگي ها و نگاه مديريتي خود، مي تواند در زنده بودن سينماي ايران موثر باشد
يك تهيه كننده سينما در اشاره به افزايش خريد و نمايش فيلم هاي ايراني توسط تلويزيون به عنوان يکي از مهمترين ويژگي هاي برنامه هاي نوروزي سازمان صدا و سيما در ابتاي سال 85 گفت: با توجه به مشکلات موجود در زمينه جذب مخاطب تلويزيون ميتواند با خريد فيلمهاي ايراني كمك موثري به سينما داشته باشد و اين موضوع اثبات شده است.
سيدغلامرضا موسوي در گفتگو با خبرنگار ايسنا، ضمن اعلام اين مطلب در ادامه تصريح كرد: كمك تلويزيون به سينما را در دو قسمت ميتوان در نظر گرفت، ابتدا از طريق دعوت به سينما رفتن و ارائه و تبليغ فيلمهاي ايراني و در مرحله بعد از طريق خريداري و پخش فيلمهاي سينماي ايران .
وي از وضعيت قاچاقي كه براي فيلمهاي شبكه ويديويي صورت گرفته است اظهار تاسف كرد و گفت: بخش اقتصادي فروش فيلمها را در شبكههاي ويدئويي تقريبا از دست دادهايم و فقط بايد كل سرمايهگذاري سينما از طريق رفتن مردم به سالنهاي سينما و خريد فيلم توسط تلويزيون تامين شود . بنابراين اين تنها دو راهي است كه ميتواند به سينما كمك كند و باعث شود سينما سر پا بماند.
موسوي با بيان اينكه 55 درصد هزينه توليدات سينماي جهان از طريق تلويزيون و ويديو برگردانده ميشود،معتقد است: با توجه به ويژگي هاي تلويزيون، اگر مديريت آن علاقمند به سينماي ايران باشد كه خوشبختانه هست ميتواند به زنده بودن سينما كمك شاياني بكند.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.


نظرات