• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۸۵ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8503-16852
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

آيت‌الله مظاهري خطاب به مسوولان صداوسيما: در كارها از توسل به خدا غافل نشويد عزت‌الله ضرغامي: از نظرات و پيشنهادات حوزه‌، علما و روحانيون استفاده مي‌كنيم

آيت‌الله مظاهري، كار صدا و سيما را يكي از سخت‌ترين مشاغل برشمرد و اظهار اميدواري كرد كه رسانه ملي با توجه به فعاليت‌هاي گسترده خود در پيشبرد اهداف نظام موفق باشد.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، وي كه همزمان با ديدار رييس سازمان صداوسيما در اصفهان سخن مي‌گفت، با اشاره به اين كه شناختن وظيفه و انجام درست وظيفه، كاري مشكل است تاكيد كرد: همه افراد بايد با شناخت وظيفه و انجام مناسب آن، كشور را به اهداف خود برسانند.

آيت‌الله مظاهري، توسل به قرآن و ائمه اطهار را رمز موفقيت كارگزاران كشور برشمرد و به مسوولان صدا و سيما نيز توصيه كرد كه از توسل به خدا در كارهاي خود غافل نشوند.

به گزارش ايسنا، در اين ديدار سيدعزت‌الله ضرغامي ـ رييس صداوسيما ـ با اشاره به گستردگي مخاطبان رسانه ملي و سلايق مختلف آن‌ها، برنامه‌سازي در راديو و تلويزيون را مهم برشمرد.

وي با اشاره به موفقيت فيلم‌هاي و سريال‌هايي كه در چند سال گذشته ـ به خصوص در ماه مبارك رمضان با موفقيت و استقبال مخاطبان روبه‌رو شدـ گفت: اين موفقيت مرهون تحقيق و بررسي كارشناسان و همچنين حمايت‌ و راهنمايي‌هاي حوزه‌هاي علميه و علما دانست.

رييس صداوسيما، ضمن تشكر از حوزه‌هاي علميه و علما و روحانيون اظهار كرد:‌ ما در ساخت برنامه‌ها از نظرات و پيشنهادات حوزه‌هاي علميه و علما و روحانيون استفاده مي‌كنيم.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، رييس سازمان صداوسيما، همچنين در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران، جشنواره‌ي توليدات راديو و تلويزيون استان‌ها را فرصتي مغتنم براي ابلاغ سياست‌هاي تازه دانست و گفت: در جشنواره نياز‌ها شناخته مي‌شود و مي‌توان بر اساس آن سياستگذاري و برنامه‌ريزي كرد.

سيدعزت‌الله ضرغامي از مردم اين شهر كه ميزبان ميهمانان چهاردهمين جشنواره توليدات راديو و تلويزيون مراكز استان‌ها ‌بودند تشكر كرد و گفت: معرفي اصفهان به عنوان پايتخت جهاني اسلام فرصت مناسبي براي همكاران ما در صدا و سيماست تا با توجه به قدمت اصفهان و آثار باستاني و هنرمندان‌برجسته‌اش از ظرفيت‌هاي اين شهر استفاده كرده و براي توليد آثار فاخر و ارزشمند تلاش كنند.

رييس سازمان صدا و سيما در پاسخ به اين پرسش كه آيا با گذشت چهارده دوره جشنواره آيا توليدات استان‌ها به شرايط مطلوب رسيده است؟ گفت: هدف ما برگزاري جشنواره نيست؛ توليدات استاني انجام مي‌گيرد و جشنواره در كنار اين توليدات قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha