• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91061810686
  • خبرنگار : 71012

راديو گفتگو پس از دو سال صاحب مدير شد

راديو گفتگو پس از دو سال صاحب مدير شد

طی حکمی از سوی معاون صدای رسانه ملی، اکبر رضايی به مدیریت رادیو گفتگو منصوب شد؛ بر اين اساس راديو گفتگو پس از دو سال بار ديگر صاحب مدير شد.

طی حکمی از سوی معاون صدای رسانه ملی، اکبر رضايی به مدیریت رادیو گفتگو منصوب شد؛ بر اين اساس راديو گفتگو پس از دو سال بار ديگر صاحب مدير شد.

به گزارش خبرنگار سرويس راديو ايسنا، عصر روز گذشته، در جلسه‌ي تودیع و معارفه، ضمن تقدیر از تلاش‌های مخلصانه ابوالفضل نوروزی در اداره شبکه رادیویی گفتگو، اکبر رضايی به مدیریت این شبکه منصوب شد.

مسعود ترقي‌جاه آبان ماه 89 از راديو گفتگو رفت و پس از او معاون صدا سرپرستي اين شبكه را بر عهده گرفت. پيش از ترقي‌جاه هم حسن محمديان مديريت اين شبكه را عهده‌دار بود كه پس از رفتن وي از راديو گفتگو، دكتر حسن خجسته (معاون سابق صدا) سرپرستي اين شبكه راديويي را بر عهده گرفته بود.

بر اساس اعلام روابط عمومي راديو گفتگو، در جلسه تودیع و معارفه مدير راديو گفتگو که جمعی از مدیران و مسؤولان رادیو گفتگو حضور داشتند، در ابتدا، محمد حسین صوفی در سخنانی به تبیین اهداف و راهبردهای فراروی رادیو گفتگو پرداخت و در ادامه از زحمات دلسوزانه نوروزی در مدت اداره این شبکه تقدیر کرد.

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تقدیر شورای نظارت بر صدا و سیما از رادیو گفتگو، پویایی این شبکه را مرهون تلاش‌های مدیران و کارکنان آن دانست.

وی همچنین در پایان سخنان خود، طی حکمی، اکبر رضايی را به مدیریت رادیو گفتگو منصوب كرد.

در این جلسه، سرپرست سابق رادیو گفتگو نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مدیر جدید این شبکه رادیویی، برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

نوروزی ضمن تشکر از حسن اعتماد معاون صدا نسبت به عملکرد مدیران این شبکه، از تمامی پرسنل رادیو گفتگو که وی را در مسیر هدایت این رسانه یاری کردند تقدیر کرد.

مدير راديو گفتگو

رضايی نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی به تبیین دیدگاه‌های خویش در مورد هدایت رسانه شنیداری رادیو گفتگو و اهداف و چشم‌اندازهای خویش در این زمینه پرداخت.

وی تحول در محتوا و نوآوری در رویه رادیو گفتگو را از مهمترین اهداف خود برشمرد و خواستار همکاری پرسنل رادیو گفتگو در طی كردن این مسیر شد.

در این جلسه که با حضور داریوش محبی، مشاور و مدیر دفتر معاون صدا به همراه علی اکبر خدابخش، مدیر روابط عمومی این معاونت نیز برگزار شد، مدیران و مسؤولان بخش‌های مختلف رادیو گفتگو ضمن خیر مقدم به مدیر جدید این شبکه از مساعدتهای صمیمانه سرپرست سابق این شبکه سپاسگذاری کردند.

اکبر رضايی، پیش از این اداره دفتر صدا و سیما در هند و نیز ریاست مرکز صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد را بر عهده داشته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha