• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91121912455
  • خبرنگار : 71404

«تلاقی» از‌ امشب‌ تا‌ پایان سال میهمان شبکه یک‌ می‌شود

«تلاقی» از‌ امشب‌ تا‌ پایان سال میهمان شبکه یک‌ می‌شود

مجموعه «تلاقی» به تهیه‌کنندگی عباس رافعی از امشب (شنبه 19 اسفند) به روی آنتن شبکه یک می‌رود و تا پایان سال ادامه دارد.

مجموعه «تلاقی» به تهیه‌کنندگی عباس رافعی از امشب (شنبه 19 اسفند) به روی آنتن شبکه یک می‌رود و تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجموعه نمایشی «تلاقی» به تهیه‌کنندگی عباس رافعی در 11 فصل که شامل داستان‌هایی چون «پنج میراث»، «مسافران»، «رو به آسمان»، «در برابر باد»، «پاسگاه»، «در همین حوالی»، «جهیزیه»، «آخرین دمام» و «خواستگاری» می‌شود را روایت کند.

این سریال که در مجموع 55 قسمت است، از امشب - 19 اسفند - هرشب ساعت 22 و 30 دقیقه فصل‌های «پاسگاه» و «آخرین دمام» را که محتوایی طنز دارند از شبکه یک پخش می‌کند.

دو فصل مجموعه «تلاقی» که برای پخش در ایام پایانی سال 91 آماده شده، با تدوین مجدد و در 10 قسمت 48 دقیقه‌ای برای پخش هر شبی به جز پنجشنبه و جمعه در نظر گرفته شده است.

داستان «تلاقی» درباره خانواده‌ای است که کاروانسرایی قدیمی به آنها به ارث رسیده و این خانواده کاروانسرا را به رستوران و مهمانسرا تبدیل می‌کند. ماجراهایی که در این مهمانسرا اتفاق می‌افتد و مسائلی که برای این خانواده روی می دهد...

به گزارش ایسنا، اپیزود «پاسگاه» از مجموعه «تلاقی» به کارگردانی حجت ذیجودی روایتگر فرمانده پاسگاه طاهرآباد است که به خاطر ریزش چاه محوطه پاسگاه با مشکل بزرگی مواجه می‌شود. او ماندن در پاسگاه را برای پرسنل خطرناک می‌داند و تلاش می‌کند تا راه حلی پیدا کند. در این اپیزود ساعد هدایتی، فرهاد بشارتی، فاطمه هاشمی، محسن سلیمانی، حسین چنگی، غلامرضا اصانلو، محمود شاملو، عرفان زمردی، مهری آل آقا، احمد سرافراز و علی قاسمی حضور دارند.

همچنین اپیزود «آخرین دمام» به کارگردانی رضا سبحانی ساخته شده که در آن مرتضی شاه‌کرم، مجید زارع، مرجان بنی‌سعید، شروین مولایی و حسین چنگی حضور دارند. این اپیزود داستان بابا عبدو، مرد کهنسال از عرب‌های خوزستان را روایت می‌کند که به اتفاق دخترش جمیله و نوه‌اش جاسم، به قصد زیارت و ادای نذر راهی مشهد مقدس می‌شوند. بابا عبدو بخاطر کهولت سن و بیماریش توانایی کار کردن ندارد و شغل دمام سازیش را کنار گذاشته، اما آخرین دمامش را به نیت نذر و نواختن در شب تولد امام رضا(ع) با خود در این سفر همراه کرده است. دمام بابا عبدو گم می‌شود و جاسم و جمیله سعی دارند تا قبل از رسیدن به مشهد برای ساخت دمام جدید به او کمک کنند...

بازیگران سریال «تلاقی» که توسط چهار کارگردان سینما و تلویزیون ساخته شده عبارتند از : مهدی فقیه، فاطمه طاهری، صادق هدایتی، فرهاد بشارتی، ساناز سمواتی، جمال خلیلی، پریسا گلدوست، ساناز زرین‌مهر، بیسا مولوی، جواد میرزایی، فاطمه هاشمی، ابراهیم ابراهیمی، روح ا.. سلطانی

همچنین عوامل پشت دوربین این سریال اجتماعی شامل تهیه‌کننده: عباس رافعی، مجری طرح و مدیر تولید: مسعود دلیری، کارگردان: محمد حجت ذیجودی، رضا سبحانی، جواد رجب زاده، فرید کلهر، صدابردار:عبدالرضاحیدری ، تصویربردار: حسین کریمی، تدوین: مجید شطی، موسیقی: مهدی گرناوی، افشین عزیزی هستند.

«تلاقی» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که در 52 قسمت 20 دقیقه‌ای برای پخش در این شبکه تولید شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha