• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93082110656
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

به همت سازمان اوقاف

نخستین آزمون معارف مهدویت برگزار می‌شود

نخستین آزمون معارف مهدویت برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در روز 12 دی ماه سالجاری در این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در روز 12 دی ماه سالجاری در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در جمع خبرنگاران افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با هدف محاسبه میزان شناخت عمومی از مسائل و گزاره‌های معیار در گستره معارف مهدوی اقدام به برگزاری نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در کشور کرده است.

وی اظهار کرد: این آزمون سراسری برای افراد رده‌های سنی 15 سال به بالا برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون می‌توانند تا 15 آذر ماه سال‌جاری و با مراجعه به پرتال جامع مهدویت بنیاد حضرت مهدی(عج) به نشانی mahdaviat.ir نام‌نویسی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند اطلاعات تکمیلی دفترچه راهنمای این آزمون را در پرتال جامعه مهدویت مشاهده کنند.

موسوی‌اعظم تصریح کرد: نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت 12 دی ماه همزمان با جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع آزمون معارف مهدویت در دو بخش معارف عمومی شامل مباحث قرآنی، حدیثی، کلامی و تاریخی و بخش ویژه ادیان و مذاهب، قرآن و حدیث، اخلاق و تربیت، حکومت و سیاست است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید تبلیغات بیشتری در این خصوص از طریق صدا و سیما و ائمه جمعه انجام شود تا مردم در این آزمون شرکت کنند که به پذیرفته‌شدگان این آزمون علاوه بر جوایز، گواهی تحصیلی برای شرکت در آزمون بعدی معارف مهدویت داده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha