معاون امور عمرانی استانداری آذربایجانغربی گفت: توجه به اجرای برخی پروژههای بیاهمیت و بدهی 400 میلیارد تومانی به پیمانکاران، باعث وقفهای سیزده ساله در احداث پروژه راه آهن «ارومیه - مراغه» شده است.
دکتر «هادی بهادری» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقهی آذربایجانغربی، افزود: پروژهی راهآهن «ارومیه - مراغه» 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ایستگاه راه آهن «مراغه - میاندوآب»، «میاندوآب - مهاباد» به بهرهبرداری رسیده و ایستگاه «مهاباد - نقده» و «نقده - ارومیه» هنوزبه بهرهبرداری نرسیده است.
وی افزود: خط ایستگاه «نقده - ارومیه» دارای 70 درصد پیشرفت در خط ایستگاه و 40 درصد پیشرفت در خط ریلی است، امیدواریم که این پروژه تا پایان سال آینده به بهرهبرداری برسد.
معاون امور عمرانی استانداری آذربایجانغربی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه مسائل سیاسی در تأخیر رسیدن خط ریلی به ارومیه مطرح نیست و نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی باید با پیگیریهای خود از طریق سازمان مدیریت و برنامهریزی برای به بهرهبرداری رسیدن این پروژه تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
بهادری خاطرنشان کرد: در جلسهای که با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه و مسئولان خط ریلی کشور داشتیم مقررشد تا توجه ویژهای به اتمام پروژه راه آهن و رسیدن خط ریلی به ارومیه داشته باشند.
انتهای پیام
نظرات