• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93102312652
  • منبع : مطبوعات

نشست دیگری از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی برگزار می‌شود

نشست دیگری از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی برگزار می‌شود

هشتاد و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی با عنوان «قبیله لعنت: فرزندان اسرائیل و سامری» به منظور بررسی انحطاط و انحراف بنی اسرائیل توسط جادوگری برگزار می‌شود.

هشتاد و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی با عنوان «قبیله لعنت: فرزندان اسرائیل و سامری» به منظور بررسی انحطاط و انحراف بنی اسرائیل توسط جادوگری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، «قبیله لعنت» عنوان کلی سلسله کارگاه‌هایی است که مؤسسه موعود(عج) آن را با سخنرانی اسماعیل شفیعی سروستانی مدیر مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) از مهر ماه سال جاری آغاز کرده است و برای اولین بار به طور دقیق به بررسی سیر تحول عمل شیطان از ابتدای خلقت تا مجامع مخفی می‌پردازد و این نشست چهارمین جلسه از این کارگاه خواهد بود.

نخستین جلسه این کارگاه به سخنرانی شفیعی سروستانی، دشمن شناس و پژوهشگر عرصه مهدویت، 24 مهر با عنوان «صبحگاه آفرینش» برگزار شد که به نقش خلیفة‌اللهی انسان، حسادت و کبر شیطان و نخستین ضربه‌های او به انسان پرداخت. 29 آبان ماه نیز جلسه دوم این کارگاه با عنوان «کاهنان معبد جادو» به صورت تاریخی به بررسی سر سلسله‌های اهل لعنت و اهل رحمت، موجودات ماورایی در میان اقوام، نقش کاهنان در طول تاریخ و ارتباط فراماسونری با جادوگری پرداخت.

سومین نشست از این مجموعه نیز 27 آذر با موضوع «ارتباط با نیروهای ماورایی» اقدام به بررسی موضوعاتی چون شناخت موجودات عوالم مختلف از جمله فرشتگان و جنیان، ارتباط انسان‌های ناپاک با جنیان و عواقب آن، علوم غریبه و سحر و تاثیر آن بر زندگی مردم و تفاوت‌های سحر با معجزه و کرامت کرد.

بر اساس این گزارش نشست «قبیله لعنت: فرزندان اسرائیل و سامری» روز پنج‌شنبه 25 دی جاری از ساعت 14 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی تهران، خیابان حجاب برگزار می‌شود که حضور برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است. همچنین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و مهدوی نیز در حاشیه این نشست دایر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha