• جمعه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۳:۰۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 94020401771

واکنش مرادخانی به حاشیه‌های ونیز

واکنش مرادخانی به حاشیه‌های ونیز

معاون هنری وزیر ارشاد گفت: اگر قرار بر این باشد که دولت به‌خاطر نداشتن بودجه و پول در بعضی برنامه‌ها و رویدادها شرکت نکند، خود به خود از بسیاری از قضایا باز می‌مانیم.

معاون هنری وزیر ارشاد گفت: اگر قرار بر این باشد که دولت به‌خاطر نداشتن بودجه و پول در بعضی برنامه‌ها و رویدادها شرکت نکند، خود به خود از بسیاری از قضایا باز می‌مانیم.

علی مرادخانی - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، دربار‌ه‌ی وارد شدن بخش خصوصی به حضور هنرمندان ایران در پنجاه‌وششمین دوسالانه‌ی ونیز گفت: این‌گونه فعالیت‌ها می‌تواند توسط هر کسی صورت بگیرد و کار ما این است که بر آن‌ها مدیریت کنیم.

او افزود: رسانه‌ها این تصور را دارند که دولت باید انجام همه فعالیت‌ها را بر عهده بگیرد و همه‌ی کارها دست دولت باشد، در حالی‌که دولت می‌تواند در انجام این فعالیت‌ها، حامی و کمک‌رسان باشد. هر کس بتواند وارد این زمینه‌ها شود ما استقبال می‌کنیم، چون این‌گونه کارها بسیار هزینه‌بر هستند و بخش عمده این هزینه توسط این افراد تامین می‌شود.

مرادخانی همچنین اظهار کرد: اگر قرار بر این باشد که دولت به خاطر نداشتن بودجه و پول در بعضی برنامه‌ها و رویدادها شرکت نکند، خود به خود از بسیاری از قضایا باز می‌مانیم. بنابراین هر جریانی که بتواند عهده دار برگزاری این برنامه‌ها باشد، مورد استقبال قرار می‌گیرد. آن‌هایی که نسبت به تعالی و بزرگی کشورشان عرق دارند و ایران را دوست دارند، می‌توانند وارد کار شوند. دولت هم بر انتخاب‌ها نظارت دارد.

معاون هنری وزیر ارشاد درباره‌ی نفع اقتصادی بخش خصوصی برای ورود به فعالیت‌های جهانی ایران در زمینه هنر نیز گفت: بحث اقتصاد و منافع مالی در حراجی‌ها مطرح است، چون در آن رویدادها مبانی اقتصادی مورد توجه قرار می‌گیرد، اما این‌جا بحث بر سر حضور ایران در دوسالانه ونیز است که دولت بر آن نظارت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha