• چهارشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۴ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94071510334
  • منبع : معاونت امور مطبوعاتی

تعرفه غرفه‌ها اعلام شد

احتمال کاهش متراژ درخواستی غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات

احتمال کاهش متراژ درخواستی غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: با توجه به افزایش 50 درصدی در مرحله پیش ثبت نام نمایشگاه مطبوعات، احتمال کاهش متراژهای درخواستی رسانه‌ها وجود دارد.

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: با توجه به افزایش 50 درصدی در مرحله پیش ثبت نام نمایشگاه مطبوعات، احتمال کاهش متراژهای درخواستی رسانه‌ها وجود دارد.

به گزارش بخش رسانه ایسنا، مهران عباسی انارکی با بیان این مطلب افزود: با توجه به فضای محدود شبستان اصلی مصلای تهران و افزایش درخواست های حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، موضوع انتقال بخشی از نمایشگاه به طبقه دوم و یا کاهش متراژهای درخواستی در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه و با حضور نمایندگان شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعات در دست بررسی است و متراژ و گروه رسانه ها از طریق پیامک، به آنها اعلام خواهد شد.

مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد همچنین به ارائه آخرین آمار ثبت نام کنندگان در مرحله پیش ثبت نام نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بدون احتساب بخش‌ «روابط عمومی سازمان‌ها، تشکل‌های مطبوعاتی و کسب و کار مرتبط و سایر»، حدود 450 رسانه بخش خصوصی و حدود 150 رسانه متعلق به بخش دولتی یا عمومی با متراژ درخواستی 12400 متر مربع تا کنون مراحل پیش ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

به گفته قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، مساحت مفید شبستان اصلی برای واگذاری به رسانه ها، حدود 10 هزار متر مربع است.

عباسی همچنین با اشاره به شرط حضور رسانه‌ها در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که از دو ماه قبل به همه رسانه‌ها اعلام شده بود، افزود: حدود 60 رسانه نیز به علت عدم ثبت مجوز قدیمی در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) با مشکل مواجه هستند که به آنها اعلام شده در صورت رفع نشدن مشکل، ثبت نامشان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات همچنین از تعیین تعرفه نهایی غرفه‌ها در شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم شورا، غرفه‌های بخش خصوصی از تخفیف 50 درصدی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به عنایت ویژه ستاد برگزاری نمایشگاه به رسانه‌های بخش خصوصی، در خصوص تعرفه غرفه‌های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات اضافه کرد: امسال هزینه دریافتی برای غرفه‌های 12 و 24 متری بخش خصوصی از مبالغ سال گذشته نیز کمتر است.

جدول تعرفه غرفه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

تعرفه غرفه‌ «روابط عمومی ها» مطابق تعرفه رسانه غیرخصوصی و تعرفه غرفه «کسب و کار مرتبط» برابر با تعرفه رسانه‌های خصوصی محاسبه می شود.

شایان ذکر است بر اساس نقشه طراحی شده و انتخاب بهتر متقاضیان برای جانمایی، متراژهای درخواستی 36 و 60 به 24 و 48 متر تبدیل شده است.

شماره تلفن های 02184095181 و 02184095175 پاسخگوی سوالات متقاضیان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha