• دوشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 94092312893
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس شوراهای اسلامی سیستان و بلوچستان:

پاکستان از آب‌های زیرزمینی ایران استفاده می‌کند

پاکستان از آب‌های زیرزمینی ایران استفاده می‌کند

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شوراهای اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پاکستان با حفر چاه در نزدیکی خاک ایران از آب‌های زیرزمینی ایران استفاده می‌کند، گفت: در استان سیستان و بلوچستان کشاورزی یکی از مهم‌ترین شغل‌ها است که بسیاری از مردم به آن پرداخته‌اند لذا این می‌طلبد تا با همکاری اداره آب و فاضلاب روستایی برای این افراد آب مورد نیاز تهیه شود و نگذاشت تا پاکستان به راحتی از آب‌های زیرزمینی ایران استفاده کند.

رئیس شوراهای اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پاکستان با حفر چاه در نزدیکی خاک ایران از آب‌های زیرزمینی ایران استفاده می‌کند، گفت: در استان سیستان و بلوچستان کشاورزی یکی از مهم‌ترین شغل‌ها است که بسیاری از مردم به آن پرداخته‌اند لذا این می‌طلبد تا با همکاری اداره آب و فاضلاب روستایی برای این افراد آب مورد نیاز تهیه شود و نگذاشت تا پاکستان به راحتی از آب‌های زیرزمینی ایران استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، عبدالعزیز بلوچزهی در حاشیه مراسم انتخاباب رئیس شوراهای استان، به میزان درآمدها و هزینه‌های صورت گرفته در این شورا اشاره و بیان کرد: طی یک سال گذشته شوراهای استان از استانداری مبلغی را دریافت نکرده‌اند و تمامی هزینه‌های آن از سوی مبلغی که از شوراها در استان تامین شده اعتبار دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از سوی شوراهای استان بالغ بر 163 میلیون و 298 هزار و 536 تومان به حساب صندوق مرکزی شوراها واریز شده که تنها 159 میلیون و 432 هزار تومان آن مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه امروز همه استان‌ها به سیستان و بلوچستان نگاه منطقه ناامن را دارند اما این در حالی است که بر اساس آخرین آمار شاخص‌های اعلام شده سیستان و بلوچستان در زمره استان‌های امن کشور قرار دارد.

بلوچزهی خاطرنشان کرد: همه رؤسای شوراها باید تلاش کنند تا چهره استان را همان گونه که هست معرفی کنند تا همه از ظرفیت‌های ناب سیستان و بلوچستان حتی از ظرفیت‌های دور افتاده‌ترین روستاهای استان مطلع شوند و این نیازمند تلاش همه اعضاء شورا است.

رییس شوراهای استان اظهار کرد: شوراهای شهر و روستای استان سال جاری بر اساس اعلام مرکز کشور در بین تمامی استان‌ها رتبه برتر را از نظر برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات کسب کرده است که این حاصل تلاش همه جانبه تمامی اعضا در نقاط مختلف استان است.

رئیس شوراهای استان در پایان از حضور خبرنگار ایسنا و روزنامه سیستان و بلوچستان در این انتخابات تقدیر کرد و گفت: اصحاب رسانه در منطقه نقش بسزایی ایفا می‌کنند لذا امیدواریم تا این افراد با حضور در جلسات شوراهای استان تعامل و انسجام موجود در این شوراها را به مردم برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha