• پنجشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 94092615419
  • منبع : نمایندگی مازندران

انتقاد فرماندار چالوس از افزایش عوارض آزادراه تهران شمال

انتقاد فرماندار چالوس از افزایش عوارض آزادراه تهران شمال

ایسنا/مازندران فرماندار چالوس از افزایش عوارض آزادراه تهران شمال برای اهالی منطقه انتقاد کرد و گفت: براساس نامه وزیر راه، پلاک خودروی بومی‌ها نباید عوارض پرداخت نکنند و یا تنها 50 درصد آن را پرداخت کنند.

فرماندار چالوس از افزایش عوارض آزادراه تهران شمال برای اهالی منطقه انتقاد کرد و گفت: براساس نامه وزیر راه، پلاک خودروی بومی‌ها نباید عوارض پرداخت نکنند و یا تنها 50 درصد آن را پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، «محمدناصر زندی» در دهمین جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیر کل اجرایی زکات کشور و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای خبرگان رهبری و بعد از آن مجلس شورای اسلامی و اهمیت این دو انتخابات اظهار کرد: مدیران بدانند که ما مجری انتخابات هستیم و مردم خود برگزارکننده انتخابات هستند و ما به‌عنوان نمایندگان دولت نیاز است مقدمات برگزاری انتخابات را به خوبی فراهم کنیم و ما باید بی‌طرفی و سلامت در انتخابات را حفظ کنیم.

وی افزود: هر مسئولی بنا به سلایق شخصی نظراتی دارد اما در جلسات عمومی و خصوصی از اعمال نظر شخصی و یا دخالت باید پرهیز کنند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: روسای ادارات از تبلیغات به نفع و یا به ضرر فردی جلوگیری کنند و هر مسئولی مایل است در انتخابات به نفع کاندیدایی فعالیت کند باید از سمت خود استعفا دهد.

زندی خاطرنشان کرد: هم حفظ حرمت و حقوق کاندیداها مهم است و هم حقوق مردم که می‌خواهند نماینده خود را انتخاب کنند، باید با هوشیاری تمام انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم را داشته باشیم.

وی گفت: رعایت قوانین انتخابات برای همه واجب است و اگر مردم شاهد برگزاری دقیق قانون انتخابات باشند اعتمادشان افزایش می‌یابد.

زندی با تأکید بر ضرورت فراهم کردن مقدمات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی و ادارت موظفند امکانات و تجهیزات دولتی در اختیار مجریان انتخابات قرار دهند.

وی با اشاره به توجه ویژه مدیرکل امور بانوان به غرب مازندران گفت: برگزاری همایش‌های مختلف با موضوعات مبتلا به جامعه زنان، برگزاری همایش زوج‌های خوشبخت، دوره‌های آموزشی برای بانوان و دختران شهرستان، برگزاری دوره مهارت‌های زندگی از برنامه‌های ویژه بانوان در شهرستان چالوس بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت گردشگری غرب مازندران و حضور مسافران فراوان در این منطقه و نفوذ فرهنگ‌های مختلف و آسیب‌پذیری خانواده‌ها، نیاز است کارهای فرهنگی بیشتری انجام شود و با اختصاص اعتبارات لازم، شاهد اجرای برنامه‌های مناسب فرهنگی برای خانواده‌ها باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با تأکید بر ضرورت اختصاص تسهیلات اشتغالزایی از سوی اداره‌کل امور بانون استانداری خاطرنشان کرد: شهرستان چالوس این آمادگی را دارد با اختصاص اعتبار لازم، پارک ویژه بانوان ایجاد و ورزش بانوان نیز با احداث سالن ورزشی تخصصی توسعه یابد.

زندی با اشاره به حضور مدیر کل ستاد اجرایی زکات کشور گفت: نگاه مدیرکل زکات کشور نگاهی عادلانه و در بحث محرومیت‌زدایی می‌تواند یک الگو باشد و امیدواریم سفر ایشان به چالوس منشا خیر و برکات باشد.

وی با اشاره به نقش و حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: در مدارسی که مدیریت آن‌ها بر عهده بانوان است رشد آموزشی و مدیریت آن قابل توجه است.

فرماندار چالوس گفت: انتخاب مدیران شهرستانی بر عهده مدیران کل است که نیاز است از حضور بانوان در رأس ادارات استفاده کنند.

وی از افزایش عوارض آزادراه تهران شمال برای بومیان، آن را ظلم مضاعف در حق مردم بومی دانست و گفت: براساس نامه وزیر راه، پلاک خودروی بومی‌ها نباید عوارض پرداخت نکنند و یا تنها 50 درصد آن را پرداخت کنند.

فرماندار چالوس با تأکید بر آمادگی همه دستگاه‌ها در خصوص آغاز فصل زمستان اظهار کرد: با توجه به آغاز سرما و تغییر شرایط آب و هوایی نیاز است مدیران ادارات و نهادها آمادگی کامل داشته باشند.

زندی با تأکید بر ضرورت ارسال واکسن آنفلوانزا از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان به شهرستان چالوس در خصوص انتخاب شهردار این شهر گفت: شورای شهر هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار برای مدیریت بهتر شهری اقدام کند چون تعلل در این امر به شهر آسیب جدی وارد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha