• شنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 94111006173
  • منبع : نمایندگی ایلام

آغاز به کار آموزشکده کشاورزی دهلران از مهرماه 1395

آغاز به کار آموزشکده کشاورزی دهلران از مهرماه 1395

ایسنا/ایلام معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام از آغاز به کار آموزشکده کشاورزی دهلران در مهرماه سال 1395 خبر داد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام از آغاز به کار آموزشکده کشاورزی دهلران در مهرماه سال 1395 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، دکتر «احمد ملابهرامی» در حاشیه بازدید از روند اجرایی آموزشکده کشاورزی دهلران اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه آموزشکده از سال 1390 بااعتباری بالغ‌بر 110 میلیارد ریال آغازشده و دارای 26 کلاس درس، 8 واحد آزمایشگاهی، 12 اتاق اساتید و 6 اتاق اداری است.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه تاکنون مبلغ 75 میلیارد ریال از کل اعتبارات مصوب جذب‌شده و این میزان اعتبار تخصیص 66 درصدی را نشان می‌دهد، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در مرحله نازک‌کاری است و درصورتی‌که کل اعتبار مصوب تخصیص یابد برای تجهیز و محوطه‌سازی این آموزشکده مبلغ 20 میلیارد ریال علاوه بر 100 درصد اعتبار مصوب پروژه موردنیاز است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام ادامه داد: عملیات اجرایی ساختمان آموزشکده در حال اتمام است و در آینده نزدیک محوطه‌سازی و فضاسازی زیربنایی این پروژه نیز به پیمان گذاشته خواهد شد.

ملابهرامی با بیان اینکه به دنبال اجرای سیاست تحصیلات تکمیلی در شهرستان دهلران هستیم، افزود: دانشگاه ایلام به‌عنوان بخشی پیکره‌ی بزرگ وزارت علوم تمام توان و تلاش خود را برای جذب رشته‌های کاربردی که موردنیاز این منطقه و در راستای رونق آن است را بکار خواهد گرفت.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام خاطرنشان کرد: آموزشکده کشاورزی دهلران ظرفیت جذب 600 نفر دانشجو را خواهد داشت و بر اساس مکاتباتی که با وزارت علوم انجام‌شده است در مهرماه دانشجو خواهد پذیرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برای این آموزشکده 8 واحد آزمایشگاهی در نظر گرفته و به مبلغی بالغ‌بر 16 میلیارد ریال اعتبار جهت نصب تجهیز این آزمایشگاه‌ها مورد است که درمجموع مبلغ 20 میلیارد ریال برای راه‌اندازی واحدهای آزمایشگاهی باید تخصیص داده شود که در این خصوص قول‌های مساعدی از سوی وزارت علوم داده‌شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha