• جمعه / ۷ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 94120704655
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

امام جمعه ارومیه: نمایندگان مجلس برای آبادانی حوزه انتخابیه خود تلاش کنند

امام جمعه ارومیه: نمایندگان مجلس برای آبادانی حوزه انتخابیه خود تلاش کنند

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور گسترده در انتخابات یک بار دیگر سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده و صفحه‌ای زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور گسترده در انتخابات یک بار دیگر سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده و صفحه‌ای زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی؛ حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات، افزود: با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، امروز حادثه و افتخار عظیمی در کشور در حال شکل‌گیری است، مردم ایران بصیرت خود را از دست نداده و از منویات امام خامنه‌ای تبعیت می‌کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: اجازه نهادینه شدن بداخلاقی‌ها و رفتارهای ناشایست از سوی نامزدهای انتخاباتی یا هر مسئول دیگری را در آذربایجان غربی نمی‌دهیم و با کسانی که شأن و حرمت مردم را حفظ نکنند به شدت برخورد شده و مسئولان مربوط باید پیگیر این گونه مسائل باشند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی با تاکید بر رعایت ادب در بین نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: اخلاق و گفتار صحیح نامزدها در این برهه شایسته تقدیر بوده و لازم است که این کار نهادینه شود و افراد با رعایت ادب و نزاکت با یکدیگر صحبت کنند.

قریشی گفت: نامزدهای انتخابات باید پس از اتمام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کینه و کدورت‌ها را کنار گذاشته و برای آبادانی حوزه انتخابیه خود تلاش کنند.

وی به برگزاری جشن نیکوکاری اشاره و اظهار کرد: در این ایام که به عید نوروز نزدیک می‌شویم نباید فقرا را از یاد برده و با شرکت در جشن نیکوکاری حداقل کمکی که از دست‌تان ساخته است، جهت خوشحالی دل فقرا و شاد کردن آنان در این ایام اقدام کنید.

وی با بیان این‌که حضرت زهرا(س) یکی از نمادهای رحمت الهی و شافع روز جزاست، افزود: باید زندگی این بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha