• یکشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 94120906020
  • منبع : نمایندگی ایلام

122فضای آموزشی ایلام؛ آماده میزبانی فرهنگیان در سفرهای نوروزی

122فضای آموزشی ایلام؛ آماده میزبانی فرهنگیان در سفرهای نوروزی

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: 122 فضای آموزشی با ظرفیت 766 کلاس در شهرستان‌ها و مناطق تابعه آموزش‌وپرورش استان تجهیز و در ایام نوروز به همکاران و خانواده‌های گرامی آنان ارائه خدمت می‌کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: 122 فضای آموزشی با ظرفیت 766 کلاس در شهرستان‌ها و مناطق تابعه آموزش‌وپرورش استان تجهیز و در ایام نوروز به همکاران و خانواده‌های گرامی آنان ارائه خدمت می‌کند.

«علی بیرانوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان باید با برنامه‌ریزی و تلاش اثرگذار خود نسبت به فرهنگیانی که از سراسر کشور به استان سفر می‌کنند خدمت‌رسانی کرده و در راستای تکریم منزلت معلمان عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

وی افزود: ازآنجاکه استان ازنظر تاریخی و طبیعت زیبایی که در فصول مختلف سال و ایام نوروز دارد به‌ویژه نقش آن در دوران دفاع مقدس از جایگاهی خاص در بین استان‌های کشور برخوردار است، باید پذیرش شایسته از فرهنگیان و خانواده‌های آنان متناسب با شأن استان و میهمانان صورت گیرد.

بیرانوند با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای آماده‌سازی 122 مدرسه با ظرفیت 766 کلاس درس که در سطح استان صورت گرفته خاطرنشان کرد: ایجاد فضای آرام و مطمئن اسکان، تهیه ملزومات و امکانات مناسب اسکان و ارائه خدمات ورزشی جهت فرزندان آنان و زیباسازی فضای مدارس را ازجمله موارد قابل‌توجه در اسکان نوروزی فرهنگیان بیان کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به محدودیت‌ها و تنگناهای موجود از تمامی امکانات برای آماده‌سازی و تجهیز اماکن اسکان آموزش‌وپرورش استفاده خواهد شد و در این زمینه با حساسیت خاص و ویژه‌ای برنامه‌ریزی‌شده است.

بیرانوند ادامه داد: طبق روال سال‌های گذشته آمادگی کامل برای پذیرش فرهنگیان سراسر کشور وجود دارد و برنامه‌های پذیرش با بالا بردن سطح امکانات ، تقویت خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال کیفیت واحدهای پذیرش را در سطح قابل قبولی افزایش‌خواهیم داد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت : 14 ستاد اسکان برای تسهیلات نوروزی توسط مجموعه آموزش‌وپرورش استان آماده‌شده که مسافران با مراجعه به این مراکز برای اسکان راهنمایی می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha