• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 95012409561
  • منبع : نمایندگی اردبیل

امام جمعه اردبیل:

آینده کشور در دست جوانان دانشجو است

آینده کشور در دست جوانان دانشجو است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل با بیان این‌که دانشجویان باید به سلاح بزرگ اخلاق و معنویت مسلح شوند، افزود: در همین راستا دانشگاه‌ها باید زمینه‌های ارتقای علمی و معنوی دانشجویان را فراهم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل با بیان این‌که دانشجویان باید به سلاح بزرگ اخلاق و معنویت مسلح شوند، افزود: در همین راستا دانشگاه‌ها باید زمینه‌های ارتقای علمی و معنوی دانشجویان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، آیت‌الله «سیدحسن عاملی» در حاشیه جلسه اخلاق در دانشگاه محقق اردبیلی در جمع خبرنگاران درباره تأثیرات برگزاری این جلسات، گفت: آینده کشور، مدیریت‌ها و شغل‌های حساس در دست جوانان دانشجوی دانشگاه‌ها خواهد بود، که اگر کف نفس و واهمه قدسی نداشته باشند دنیا می‌تواند آنان را مرتکب خلاف کند و با این کار ملت و کشور ضربه می‌بینند.

عاملی با بیان این‌که دانشجویان باید به سلاح بزرگ اخلاق و معنویت مسلح شوند، افزود: در همین راستا دانشگاه‌ها باید زمینه‌های ارتقای علمی و معنوی دانشجویان را فراهم کنند.

امام‌جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: دانشجویان با دو بال علم و عمل و آموزش و پرورش به جامعه خدمت می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان این‌که هم‌اکنون دنیا به سمت غارت و تاراج معنویت پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: در این راستا اگر جوان بتواند در روزگار تاریک فعلی، صفای قلب و معنویت خود را حفظ کند و به قدرت روحی دست یابد موفق عمل کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید به نیاز مبرم دانشجویان به جلسات اخلاق، گفت: ما دارای مدنیت و فرهنگ 1400 ساله هستیم که باید به نسل جدید انتقال دهیم.

عاملی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی به‌لحاظ علمی رتبه بالایی در سطح دنیا دارد و به‌لحاظ معنوی نیز دارای جوانان شایسته‌ای است.

«گودرز صادقی» رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در جلسات اخلاق دانشگاه، افتخار بزرگی برای مجموعه دانشگاه محقق اردبیلی است، گفت: امام‌جمعه اردبیل نعمت بزرگی برای استان است و حضور چنین انسان‌هایی در دانشگاه موجب پیوند عمیق علم و اخلاق می‌شود.

وی با بیان این‌که اگر یک انسان دارای علم باشد، اما اخلاق نداشته باشد می‌تواند یک موجود وحشی باشد،افزود: با پیوند علم و اخلاق زمینه‌های رشد انسان فراهم می‌شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این‌که دانشجویان و اساتید به‌نحو احسن از این جلسات استفاده می‌کنند، اظهار امیدواری کرد با برگزاری چنین جلساتی جوانان را به سمت فرهنگ و اسلامیت سوق دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha