• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 95021106393
  • منبع : نمایندگی خوزستان

قدرتی خبر داد:

وجود 9250 خودرو با بیش از 10 میلیون ریال خلافی در خوزستان

وجود 9250 خودرو با بیش از 10 میلیون ریال خلافی در خوزستان

ایسنا/خوزستان رییس پلیس راهنمایی رانندگی خوزستان از وجود حدود 9250 دستگاه خودرو دارای بیش از 10 میلیون ریال خلافی در سطح استان خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی رانندگی خوزستان از وجود حدود 9250 دستگاه خودرو دارای بیش از 10 میلیون ریال خلافی در سطح استان خبر داد.

سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: از جمله طرح های اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان طرح توقیف خودروهای دارای خلافی بالای یک میلیون تومان است که بر اساس اجرای تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی صورت می‌گیرد. ضبط گواهینامه‌های دارای نمره منفی نیز از دیگر طرح‌ها است که به صورت جدی پیگیر اجرای آن هستیم.

وی ادامه داد: در جریان اجرای طرح ضبط گواهینامه‌های دارای نمره منفی، از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون بالغ بر 15 جلد گواهینامه شناسایی شده که این گواهینامه‌ها به مدت 2 ماه توقیف خواهند بود. همچنین حدود 9250 دستگاه خودرو در استان خوزستان بیش از 10 میلیون ریال خلافی دارند که آدرس مالکان این خودروها شناسایی و تا دو ماه آینده توقیف خواهند شد.

قدرتی با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اجرای پلیس راهور گفت: در بخش همسطح‌سازی پیاده‌روها و سواره‌روها با همکاری شهرداری‌ها در کلیه شهرستان‌ها خوزستان به ویژه کلانشهر اهواز جهت حرکت عابران در پیاده‌روها و جلوگیری از ورود عابران به سواره‌رو اقدام خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان همچنین از تعلق یافتن سهم تقصیر به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، آب و فاضلاب، مخابرات، خودروسازان و شرکت‌های برق و گاز خبر داد و گفت: چنانچه این سازمان‌ها پس از اجرای عملیات‌ها، در ایمن‌سازی سطح جاده‌ها کوتاهی کنند و یا فعالیت‌شان همراه با ایمن‌سازی نباشد و یا حتی بدون هماهنگی با پلیس به حفاری جاده‌ها اقدام کنند و در نهایت به مردم خسارتی وارد شود که موجب فوت یا جرح رانندگان و سرنشینان شود، برابر تبصره سه ماده چهارده قانون رسیدگی به تخلفان رانندگی به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha