• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 95022817799
  • منبع : نمایندگی قم

اجرای برنامه‌های منسجم فرهنگی و پژوهشی مسجد جمکران در دهه مهدویت

اجرای برنامه‌های منسجم فرهنگی و پژوهشی مسجد جمکران در دهه مهدویت

مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران، از اجرای مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های منسجم فرهنگی و علمی حاصل از تلاش‌های پژوهشی با رویکرد مهدویت‌پژوهی همزمان با جشن‌های دهه مهدویت در قم خبر داد.

مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران، از اجرای مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های منسجم فرهنگی و علمی حاصل از تلاش‌های پژوهشی با رویکرد مهدویت‌پژوهی همزمان با جشن‌های دهه مهدویت در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قم، سید مجید مطهری‌نژاد به تشریح برنامه‌های مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران پرداخت و از اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور مهمانانی از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: در این دهه با همکاری نهاد مقام معظم رهبری میزبان جمعی از اساتید دانشگاه‌های قم و کشور هستیم.

مطهری‌نژاد ادامه داد: این برنامه به منظور تشکیل شبکه خادمان پژوهشی و فرهنگی مهدویت در روز ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در سالن ۳۱۳ مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران بیان کرد: دوازدهمین همایش دکترین مهدویت ۳۰ اردیبشهت سال ۹۵ در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) قم برگزار می‌شود که یکی از کمیسیون‌های تخصصی آن توسط این مرکز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کمیسیون تخصصی از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت، افزود: در این همایش کمیسیون مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران در دو بخش موضوعات پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی و مسابقه ادیان با محور مهدویت را از منظر علمی و تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد.

مطهری‌نژاد با بیان اینکه در ادامه همایش دکترین مهدویت، مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۸ الی ۲۲ روز جمعه میزبان مهمانان بین المللی است، اضافه کرد: در همین راستا هم اندیشی با حضور جمعی از فعالان و اندیشمندان بین المللی حاضر در همایش دکترین مهدویت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این حوزه پس از نیمه شعبان نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اولین پرسمان سینمای موعودگرا با همکاری مدرسه اسلامی هنر پس از نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha