• سه‌شنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 95071307840
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

کسب رتبه دوم مازندران در کاهش تصادفات جاده‌ای

کسب رتبه دوم مازندران در کاهش تصادفات جاده‌ای

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران گفت: استان در 5 ماهه اول امسال در موضوع کاهش کشته های ناشی از تصادفات مازندران رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

به گزارش ایسنا، سید محمود میرفیضی در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی و دریابانی استان با نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت هفته ناجا گفت: اگر پلیس بتواند اعتماد مردم که سرمایه نیروی انتظامی است را بدست اورد در کنار این اعتماد مشارکت مردم نیز اتفاق می افتد و در کنار مشارکت اجتماعی امنیت حاصل می شود. باید امنیت در خانه‌ها، ایجاد تا این امنیت در سطح جامعه گسترده شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر اینکه پلیس جمهوری اسلامی باید در تراز جمهوری اسلامی باشد، تصریح کرد: در نیروی انتظامی مازندران به مسائل دینی و معرفتی توجه ویژه شده و استان مازندران در سه سال اخیر در زمینه فعالیت های قرآنی و تربیت حافظان قرآن کریم  رتبه برتر کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود 13 میلیون دانش آموز در کشور، یک ظرفیت است، افزود: باید از ظرفیت مردم نهادها و دستگاه ها برای ایجاد امنیت بهره بگیریم و در ایام محرم روحانیت یک ظرفیت مناسبی است و می توان مردم را برای مبارزه با آسیب های اجتماعی بیشتر آگاه کرد.

میرفیضی با بیان اینکه در سال جاری در حوزه ورود پرونده های قضایی به دستگاه اجرایی 18 درصد کاهش ثبت شده است، اظهار کرد: 11 درصد تماس های عملیاتی امدادخواهان، 15 درصد در تصادف،  16 درصد فوتی ناشی از تصادفات و 5 درصد سرقت در سال‌جاری نسبت به سال گذشته کاهش گزارش شده است.

وی ادامه داد: در 5 ماهه اول  سال 95 در موضوع کاهش کشته های ناشی از تصادفات رتبه دوم کشور از آن مازندران شده است.

میرفیضی گفت: در 5 ماهه نخست سال  وقوع قتل 29 درصد و شرارت  14 درصد کاهش داشته و در حوزه وضعیت کلی، استان مازندران دارای وضعیت مناسبی در سطح کشور است.

فرمانده انتظامی مازندران عنوان کرد: در حوزه کشف موادمخدر 39 درصد افزایش کشفیات در مازندران صورت گرفته و در دستگیری 66 درصد افزایش، در برخورد با تصرف اراضی با همکاری و هماهنگی دیگر سازمان ها 40 درصد افزایش در رفع تصرفات انجام شده  و نزدیک به 345 هزار متر مربع با هماهنگی دستگاه قضایی رفع تصرف شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha