• چهارشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 95071408814
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی تاکید کرد

شکست‎ها و پیروزی‌ها در مبارزه رسانه‌ای معنا پیدا می‌کند

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: با توجه به ارتباطات رسانه‌ای در دنیای امروز می‌توان بیان کرد که شکست‌ها و پیروزی‎ها در شرایط فعلی در مبارزه رسانه‎‌ای معنا پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز 14 مهرماه در دیدار با مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران خراسان‌جنوبی گفت: اهمیت رسانه‌ها را از چند جهت می‌توان بررسی کرد.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها گاه مانند افرادی رفتار می‌کنند که پس از یک اتفاق پرونده‌سازی کرده، برای آن مدارک و اسناد جمع آوری می‌کنند تا قاضی به راحتی بتوانند درباره این اتفاق اظهار نظر کند که این افراد در حق و باطل قضیه شریک هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: از جنبه دیگر رسانه‌ها مانند یک شاهد عمل می‌کنند و از وقوع آنچه در یک حادثه دیده‌اند، خبر می‌دهند که در این جا باید توجه کنند که شاهد باید همه واقعه را بدون کم و زیاد اطلاع دهند.

عبادی ادامه داد: اما زمانی نقش رسانه از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود که مانند یک جبهه عمل کرده و فعالان آن برای فکر و اندیشه خود مبارزه می‌کنند و از این رو می‌گوییم در دنیای امروز شکست‌ها و پیروزی‌ها در مبارزه رسانه‌ای معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: در جبهه نظامی شهرها و خاک‌ها تصرف می‌شود، اما در جبهه رسانه‌ای و مطبوعاتی اندیشه‌ها و افکار تحت تأثیر قرار گرفته و تغییرپیدا می‌کند و به این جهت است که ولنگاری در این حوزه جبران ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ما در دنیای امروز دو جبهه حق و باطل بیشتر نداریم، هر چند در هر کدام از این جبهه‌ها گروه‌های مختلف با القاب و اسامی مختلف وجود دارند، اما چون هدفشان یکی است آنان را باید در یک جبهه حساب کرد.

عبادی اظهار کرد: گاه فرد مسلمان هم نیست و در ظاهر اهل دین دیگری است، اما وقتی موضع‌گیری‌‎ها و عمل‌کرد  او را می‌بینیم درمی‌یابیم که به دنبال حق است که این افراد در نهایت نیز عاقب به خبر می‌شوند.

وی یادآورشد: اما گاه فردی نامش ممکن است شیعه باشد، موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهایش خلاف حق و عدالت است که به عنوان نمونه می‌توان به شیعه انگلیسی اشاره کرد که هدفش فقط تفرقه افکنی بین مسلمانان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha