• جمعه / ۷ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 95080704735
  • منبع : نمایندگی مازندران

شب ناکام 206 ها در بابل و بابلسر/مرگ دو جوان و مصدومیت دو نفر دیگر

شب ناکام 206 ها در بابل و بابلسر/مرگ دو جوان و مصدومیت دو نفر دیگر

ایسنا/مازندران سخنگوی مدیریت حوادث‌ و فوریت‌های پزشکی مازندران، از جان باختن دو جوان بر اثر واژگونی خودروی ۲۰۶ در بابلسر و مصدومیت دو جوان دیگر در بابل خبر داد.

ذکریا اشکپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شامگاه 5شنبه شش آبان‌ماه به‌دنبال تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، خبر حادثه واژگونی خودروی ۲۰۶ اعلام شد.

وی افزود: دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های بابلسر 1 و 2 به محل حادثه که در هادی شهر قبل از پلیس راه بود اعزام شدند.

اشکپور تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه، راننده و سرنشین خودرو که هر دو جوان  21 ساله بودند، به‌علت شدت آسیب‌های وارده در دم جان باختند.

 به گزارش ایسنا، هم‌چنین سخنگوی اورژانس بابل، از مصدوم شدن دو نفر بر اثر انحراف خودروی پژو ۲۰۶ در امیرکلای بابل خبر داد.

«مهدی غلامنیا روشن» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز  جمعه در تاریخ ۷ آبان ماه در ساعت ۲:۱۰ دقیقه بامداد طی گزارش مردمی با اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر انحراف پژو۲۰۶ در کمربندی امیرکلای بابل  گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه  امیرکلا و بیشه سر را به محل حادثه اعزام کرد. 

غلامنیا روشن، تصریح کرد: نخستین اکیپ تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان چهار دقیقه  و دومین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان 13 دقیق در صحنه حادثه شدند.

سخنگوی اورژانس بابل، با بیان این‌که این حادثه متأسفانه دو مصدوم داشت، گفت: در این حادثه راننده خودرو که مرد  ۲۳ ساله بود دچار آسیب‌دیدگی  از ناحیه سر و صورت و پا  شد و سرنشین خودرو که زن ۲۲ ساله سرنشین خودرو دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه سر و گردن شده است.

این مسئول، یادآور شد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی  بابل منتقل کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha