• شنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 95082215438
  • منبع : نمایندگی قزوین

نقش وي‍ژه‌ قزوين در کاهش تلفات جاده‌اي كشور

نقش وي‍ژه‌ قزوين در کاهش تلفات جاده‌اي كشور

ایسنا/قزوین ‌فرمانده انتظامي استان قزوین گفت: محورهاي مواصلاتي استان در کاهش سوانح رانندگي و تلفات جاده‌اي نقش کشوري ايفا مي‌کند.

‌به گزارش ایسنا‌، سردار "مهدي محمودي" در همايش تجليل از خادمان حمل و نقل که با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار و مدير کل سازمان حمل و نقل و پايانه‌هاي استان برگزار شد، اظهار کرد: محورهای مواصلاتي استان به عنوان کريدور ساير استان‌ها از مرکز کشور به سمت استان‌هاي شمال و شمال غربي عمل مي‌کند.


وي اضافه کرد: عمده ترددهاي موجود در استان مربوط به هم‌وطنان و مسافران از سراسر کشور است، بنابراين نقش محورهاي مواصلاتي استان نقش کشوري ايفا کرده و اهميت ويژه‌اي دارد.


فرمانده انتظامي استان قزوين عنوان کرد: با وجود حجم سنگين ترددها در ايام تعطيلات به ويژه ايام نوروز و تابستان، استان قزوين بر اساس آمارهاي بازرسان، بين استان‌هاي برتر اول تا سوم در موضوع کنترل ترافيک و کاهش سوانح رانندگي قرار دارد.

سردار محمودي تأکيد کرد:‌ پليس استان قزوين نيز به لحاظ ويژگي و حساسيت راه‌ها و مسئوليت سازماني و فردي به گونه‌اي در قبال حفظ جان هموطنان عمل مي‌کند که بيشترين بازدهي و کمترين تلفات را در محورهاي مواصلاتي شاهد باشيم.

وي با اشاره به موفقيت پليس استان در کولاک سنگين آذر ماه سال گذشته، تصريح کرد: مجموعه انتظامي استان علاوه بر کنترل ترددها و عدم وقوع تلفات جاده‌اي، به مسافران و افراد گرفتار در کولاک و جاده‌ها نيز خدمات رساني مي‌کرد تا جايي که مورد تقدير سفارتخانه يکي از کشورهاي همسايه نيز قرار گرفت.

 اين مقام ارشد انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود به افزايش تجهيزات و ابزار کار کارشناسان پليس راهور و راه استان تأکيد و خاطر نشان کرد: امکانات و تجهيزات تخصصي، لازمه کار کارشناسان حرفه‌اي و ارتقاء کارايي آنان است.

"ايوب رحيمي" معاون سياسي امنيتي استاندار نيز در اين همايش گفت: استان قزوين داراي پرترددترين محورهاي مواصلاتي بوده و سازمان‌هاي اجرايي استان بيشترين خدمات رساني را به هموطنان سراسر کشور در اين راه‌ها دارند.

اين مقام مسئول از تلاش موثر و مستمر مجموعه انتظامي استان قزوين در همه مراتب ماموريتي، کشف جرايم و دستگيري‌ها به ويژه کاهش تلفات جاده‌اي تقدير کرد و يادآور شد: بر اساس گزارشي که در سمينارهاي معاونان سياسي - امنيتي کشور ارائه مي‌شود، استان قزوين در درجات اول عنوان مي‌شود که اين مايه مباهات و سربلندي است.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha