• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 95091609057
  • منبع : نمایندگی زنجان

معاون روابط‌عمومی و تشریفات دفتر استانداری زنجان:

ایسنا سابقه خوبی در آموزش خبرنگاران دارد

ایسنا سابقه خوبی در آموزش خبرنگاران دارد

ایسنا/زنجان معاون روابط‌عمومی و تشریفات دفتر استانداری زنجان اظهار کرد: مهم‌ترین خاصیت ایسنا، مولف بودن این رسانه است.

به گزارش ایسنا، ادریس سالاری در بازدید از خبرگزاری ایسنا، که با مناسبت فرا رسیدن 16 آذر، سالروز تاسیس این خبرگزاری محقق شد، گفت: مهم‌ترین ویژگی خبرگزاری ایسنا دانشجویی بودن و مولف بودن آن است.

وی ادامه داد: مولف بودن یکی از ویژگی‌های برجسته این خبرگزاری به‌شمار می‌آید و این رسانه سعی کرده است در همه بخش‌ها تولیدکننده خبر باشد و سوژه‌یابی کند و نقش هدایت‌گری داشته باشد، به همین دلیل توانسته است خود را نشان دهد که این خود کار سخت و دشواری است.

سالاری با اشاره به اینکه ایسنا سابقه طولانی و خوبی در بحث آموزش خبرنگار داشته و دارد و در این عرصه فعالیت‌های موثری در حوزه رسانه انجام داده است، افزود: معتقدیم اگر یک مرکزی وجود داشته باشد و بتواند خبرنگاران را آموزش دهد، خبرگزاری ایسنا با توجه به صبغه‌ای که در این زمینه دارد، می‌تواند با تاثیر زیادی در رشد رسانه‌های دیگر داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خبرنگاران می‌توانند در روند فعالیت موثر روابط‌عمومی سازمان‌ها نقش داشته باشند، که اگر این خاصیت وجود داشته باشد و خبرگزاری ایسنا نیز یک نقطه جوشان باشد تا نیروی نخبه و تولیدکننده ایجاد کند، نه تنها رسانه‌های جهاددانشگاهی، بلکه همه رسانه‌ها می‌توانند از این پتانسیل استفاده کنند.

در ادامه این دیدار، رییس جهاددانشگاهی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه این نهاد انقلابی امروز با کمک نیروهای جهادی خود به مرحله‌ای رسیده است که می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد، خاطرنشان کرد: امروز مجموعه جهاددانشگاهی از خیلی از موسسات آموزشی جلوتر است و این پیشرفت را می‌توان مدیون سه عامل زیرساخت‌های به‌روز و انتقاد پذیر بودن این مجموعه و فرابخشی کار کردن دانست و به واسطه این سه مولفه است که این نهاد انقلابی می‌تواند کمک‌کننده مسئولان ارشد استانی باشد.

مهدی عباسی افزود: در این روند هرگز نگاه‌مان به تحولات استانی سیاسی نبوده و به همین خاطر است که در دولت‌های مختلف سعی شده تا بیشترین ارتباط را در راه توسعه استانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در زمینه آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: هم‌اکنون جهاددانشگاهی به مرحله‌ای رسیده است که می‌تواند ماموریت‌های بزرگ و استراتژیک را به‌عهده بگیرد و از مسئولان استان انتظار داریم تا از مجموعه جهاددانشگاهی حمایت کنند تا چند کار ویژه در استان صورت گیرد.

عباسی ادامه داد: مجموعه جهاددانشگاهی به دنبال این است تا در استان کار ریشه‌ای انجام دهد و اشتغال پایدار ایجاد کند و این مهم جز با مهارت و دانش تحقق نمی‌یابد و هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه مهارت و دانش را افزایش دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموعه جهاددانشگاهی زنجان، ریل‌گذاری در همه بخش‌ها طی سال‌های گذشته انجام شده و مسیر برای توسعه فراهم است که امیدواریم با حمایت مسئولان به اهداف‌مان برسیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه ایسنا همواره در همه دولت‌ها به رسالت حرفه‌ای خود عمل کرده است، تصریح کرد: حمایت از دولت‌ها باید در دستور کار همه ما قرار گیرد و اگر برخی مواقع تفکرات ما با دولتی کم و با دولت دیگر بیشتر هم‌خوانی داشت، نباید روی محیط کاری حرفه‌ای ما تاثیرگذار باشد.

رییس جهاددانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه به صراحت می‌گوییم که در این نهاد به دنبال این نیستیم که دولتی را تضعیف کنیم، خاطرنشان کرد: ما هیچ وابستگی خاصی به هیچ جناحی نداریم و معتقدیم که باید اخبار خوب، مفید و امیدبخش را مخابره کنیم؛ چراکه القا کردن افکار مثبت سبب پیشرفت کشور می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha