• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 95091710204
  • منبع : نمایندگی زنجان

برگزاری نمایشگاه فرش؛ فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان

ایسنا/زنجان مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه فرش در استان فرصت مناسبی برای فعالان در بخش فرش استان است تا بتوانند بازارهای جدیدی برای کالاهای خود پیدا کنند.

محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در فاصله زمانی ۱۴ تا ۱۹ آذر ماه سال جاری در استان نمایشگاه فرش دستباف در حال برگزاری است که عموما هدف از برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها معرفی توانمندی بخش‌های فعال در حوزه‌های تخصصی است.

این مسئول ادامه داد: در استان زنجان عمده افراد فعال در حوزه فرش دستباف بیشتر بازرگانان، تولیدکنندگان و شرکت‌های بازرگانی و تجاری هستند که با حضور در نمایشگاه می‌توانند توانمندی‌های خود را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: وجود اینچنین نمایشگاه‌هایی سبب می‌شود که تولیدکنندگان و تجار و بازرگانان برای کالاهای تولیدی و بازرگانی خود بازار فروش پیدا کنند و نیز بازدیدکنندگان از این نمایشگاه‌ها با بازارهای جدید و تنوع کالاها بهره‌مند می‌شوند و این مهم در بهبود وضعیت بازار فرش خواهد داشت.

جعفری با بیان اینکه این نمایشگاه می‌تواند محل مناسبی برای تبادل اطلاعات تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فرش دستباف در استان شود، خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند با ملاحظه طرح و نقش و رنگ آمیزی مختلف فرش‌های دستباف سایر افراد حاضر در نمایشگاه در تولیدات خود تغییراتی را در مسیر بهبود ایجاد کنند که این تغییرات در نهایت منجر به تغییر در وضعیت فروش کالاو مصرف مصرف کننده خواهد بود.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، یادآور شد: فرش‌های دستباف استان زنجان از کیفیت مطلوبی برخوردارند و می‌توانند بازارهای پایداری را داشته و همواره جزو کالاهای صادراتی استان باشد به همین دلیل امیدواریم با گشایش‌هایی که انجام ‌شده است فرش دستباف استان زنجان بتواند جایگاه مناسبی را در بازارهای داخلی و خارجی به دست آورد.

وی اظهار کرد: همه ساله در نمایشگاه‌های فرشی که برگزار می‌شود برگه‌های نظرسنجی در بین شرکت کنندگان و غرفه داران در نمایشگاه توزیع می‌شود و ادامه داشتن برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در استان نشان از آن دارد که رضایت‌مندی در بین شرکت کنندگان وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha