• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 95091710206
  • منبع : نمایندگی البرز

آغاز طرح زمستانی دستگاه‌های امدادی و اجرایی البرز

آغاز طرح زمستانی دستگاه‌های امدادی و اجرایی البرز

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز از آغاز طرح زمستانه دستگاه‌های امدادی و اجرایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار «بخشعلی‌ کامرانی‌صالح» امروز(چهارشنبه 17آذر)، در رزمایش آغاز طرح زمستانه اظهار کرد: این طرح از امروز آغاز شده و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح 100 تیم عملیاتی حضور دارند و 10 تیم نیز روند نظارتی بر چگونگی این طرح را بررسی می‌کنند.

فرمانده انتظامی البرز توضیح داد: در طرح زمستانه به جز نیروهای پلیس، هلال‌احمر، اورژانس، ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده‌ای، استانداری، شهرداری، آتش‌نشانی، هواشناسی، رسانه‌ها، امداد خودرو و سایر سازمان‌های مرتبط نیز مشارکت دارند.

کامرانی‌صالح افزود: پلیس راه استان امسال برای اجرایی‌کردن این طرح از امکانات و تجهیزات ویژه‌ای بهره می‌برد و با اعمال قانون و محدودیت‌های خاص زمینه‌کاهش ترافیک و تصادفات رانندگی را فراهم می‌کند.

این مسئول توضیح داد: در اجرای این طرح پلیس با رانندگان بدون زنجیر چرخ، لاستیک یخ‌شکن و رانندگانی که خودروی‌شان از ایمنی‌کافی برخوردار نیست بدون اغماض برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان شاهد اجرای موفق این طرح در سال جاری باشیم.

کامرانی‌صالح با تأکید بر ضرورت همکاری مردم در اجرای این طرح افزود: بدون شک اگر مردم در اجرای طرح زمستانه همکاری لازم را نداشته باشند، اهداف این طرح به طور کامل محقق نمی‌شود.

وی دربخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره‌ به این‌که البرز رکوردار ثبت تردد کشوری است، اضافه‌کرد: از ابتدای سال تاکنون 332میلیون و 257هزارو 404 تردد در راه‌های استان انجام شده است.

این مسئول اظهار کرد: در مقایسه با استان البرز هیچ یک از استان‎های‌ کشور تجربه ثبت چنین ترددی را ندارند.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: در هر روز حدود یک میلیون و 350 هزار وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند.

کامرانی‌صالح با اشاره به تردد ساعتی خودروها در محورهای استان افزود: در هر ساعت 1460 خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کنند که این بیانگر شرایط خاص عبور و مروری البرز است.

وی در ادامه به کاهش تصادف‌های فوتی استان در هشت ماه‌ گذشته اشاره‌ کرد و گفت: طبق آمار به دست آمده، تعداد تصادف‌های فوتی استان تا پایان آبان ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی البرز تصریح کرد: علاوه‌بر این تصادف منجر به جرح 47 درصد و تصادفات خسارتی نیز 9 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha