• دوشنبه / ۶ دی ۱۳۹۵ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 95100603479
  • منبع : نمایندگی خوزستان

فرماندار لالی خبر داد:

ریزش کوه در محور مسجدسلیمان – لالی/رودخانه گل‌آلود است

ریزش کوه در محور مسجدسلیمان – لالی/رودخانه گل‌آلود است

ایسنا/خوزستان فرماندار لالی با بیان اینکه ریزش‌های جزئی و موردی کوه در محور مسجدسلیمان - لالی بر اثر بارش باران‌های اخیر گفت: با پیش‌بینی تمهیدات لازم، این محور سریع پاک‌سازی شده و اکنون قابل تردد است.

گودرز ترکی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، ‌با اشاره به بارش باران از عصر روز گذشته تاکنون در این شهرستان، اظهار کرد: ‌البته این بارش‌ها به‌صورت مستمر نیستند و برای مثال به‌صورت ساعتی با قطع بارش‌ها مواجه می‌شویم.

وی تصریح کرد: ‌در محور مسجدسلیمان- لالی به علت ریزش کوه بر اثر بارش باران، به‌صورت جزئی جاده با مشکل روبه‌رو شد؛ البته این ریزش‌ها در حدی نبود که باعث انسداد مسیر شوند و سریعاً توسط اکیپ‌های راهداری مستقر در این محور رفع می‌شد و تردد رانندگان را مختل نمی‌کرد.

فرماندار لالی با بیان اینکه که اکنون تمام محورهای اصلی و روستایی لالی قابل تردد و باز هستند، عنوان کرد:‌ عدم بارش مستمر باران موجب شد که با مشکل خاصی مواجه نشویم؛ اگر حجم بارش‌ها شدید باشد و 6 تا هفت ساعت ادامه پیدا کند، در مناطق کوهستانی محورهای ارتباطی به‌ویژه محور روستایی باباروزبهان، مسدود خواهند شد.

ترکی‌زاده ادامه داد: ‌بر اساس تجارب سال‌های گذشته بارش شدید و مستمر باران در لالی باعث مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستای بابا روزبهان می‌شد؛ البته اکنون یک پیمانکار برای احداث این محور انتخاب شده و در حال انجام کارهای لازم است.

وی اظهار کرد: ‌تمام دستگاه‌ها در حال آماده‌باش هستند و اکیپ‌های امداد و نجات، نیروهای راهداری و شهرداری و دستگاه‌های ارایه‌دهنده خدمات اکنون مستقر شده‌اند؛ تمام تمهیدات لازم جهت کنترل حجم بارش‌ها پیش‌بینی شده است.

فرماندار لالی با اشاره به تأمین و برداشت آب شرب مورد نیاز مردم این شهرستان از رودخانه، تصریح کرد: ‌به علت بارش‌های عصر روز گذشته تاکنون، این رودخانه آلوده به گل‌ولای شده است اما به علت پیش‌بینی این موضوع، تمام مخازن اکنون پر از آب هستند و با مدیریت مصرف، آب شرب مردم تأمین می‌شود. امکان پمپاژ از این رودخانه در حال حاضر امکان ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha