• دوشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 95102012661
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان:

انقلاب و مردم مدیون هاشمی رفسنجانی هستند

انقلاب و مردم مدیون هاشمی رفسنجانی هستند

ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: ویژگی‌های رفتاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فعالیت‌های فکری‌اش و اقدام‌های بجا و پر از تدبیرش در دفاع مقدس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری نشان می‌دهد که او تا چه اندازه بزرگ بوده است.

علی نکویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به ضایعه بزرگ درگذشت ایشان، اظهار کرد: حضرت امام(ره) همواره یک یار در کنار خودشان به نام هاشمی رفسنجانی داشتند. او فعال، ایثارگر و فداکار بود و با اخلاص فعالیت می‌کرد و همه این‌ها در درون یک نفر جمع شده بود.

وی افزود: هاشمی رفسنجانی از آن شخصیت‌هایی بود که در شرایط مختلف انقلاب زندان دید، شکنجه شد و پس از انقلاب نیز مسئولیت‌های مهم را در شرایط حساس به عهده گرفت. ایشان با صبر و حوصله و تلاش همه را در شرایط مختلف شگفت زده می‌کرد.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: متأسفانه گاهی ایشان مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار می‌گرفت که از بی‌دانشی افراد بود. افرادی در مورد او بی‌توجه صحبت کردند که شایستگی نداشتند.

وی گفت: ایشان حافظه‌ای بی‌نظیر داشت دقیق و بصیر بود، همه چیز را زیر نظر داشت، او در اوج قدرت فعالیت‌هایی کرد هرچند مورد بی‌احترامی و گاهی بی‌مهری قرار گرفت اما سعه صدر داشت.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان تأکید کرد: آن‌هایی که با ادبیات امام راحل آشنایی داشتند می‌دانستند که امام اهل مبالغه نبودند و هر واژه‌ای که می‌فرمودند حساب شده بود. عبارت‌هایی که امام برای معرفی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به کار بردند معرف ویژگی‌های ایشان است.

نکویی تأکید کرد: ایشان پر تلاش پویا، خستگی‌ناپذیر، فهیم بودند و حساس‌ترین نکات را درک می‌کردند. این انقلاب و مردم مدیون هاشمی هستند. ایشان حق بود و به گفته امام موتور انقلاب بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha