• دوشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 95102012698
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان:

موضع گیری‌های هاشمی سبب ایجاد آرامش در جامعه می‌شد

موضع گیری‌های هاشمی سبب ایجاد آرامش در جامعه می‌شد

ایسنا/اصفهان دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان گفت: هاشمی رفسنجانی یکی از چهره‌های تأثیرگذار در تمام حرکت‌های انقلاب بود و در هر مسؤولیتی که بودند باعث آرامش در آن مجموعه و جامعه می‌شدند و هر موضعی که می‌گرفتند سبب تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

حسین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: ایشان از مبارزینی بودند که انقلاب را با حضرت امام (ره) شروع کردند و بعد از انقلاب هم در برابر انواع ناملایمات و دسیسه‌های دشمن ایستادگی کردند و تا آخرین لحظه عمرشان در وفاداری به امام (ره)، انقلاب و رهبری مصمم بودند و هیچ راهی غیر از این راه انتخاب نکردند. 

وی افزود: رفسنجانی دومین شخصیتی بود که بعد از انقلاب مورد سوءقصد نافرجام قرار گرفت. ایشان در طول جنگ تحمیلی به‌عنوان فرمانده جنگ و بعد از جنگ به‌عنوان سردار سازندگی خدمات زیادی را به نظام اسلامی و کشور ارایه دادند. 

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: هاشمی رفسنجانی یکی از چهره‌های تأثیرگذار در تمام حرکت‌های انقلاب بود و در هر مسؤولیتی که بودند باعث آرامش در آن مجموعه و جامعه می‌شدند و هر موضعی که می‌گرفتند سبب تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بود. 

رحمانی گفت: ایشان مسئولیت‌هایی را در نظام داشتند که کمتر کسی چنین مسؤولیت‌هایی را داشت. رییس مجلس شورای اسلامی، رییس مجلس خبرگان رهبری، دو دوره رییس جمهور و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده جنگ از جمله سوابق درخشان ایشان است. هیچ‌کس به اندازه ایشان چنین مسئولیت‌هایی را بر عهده نداشت و فقدان ایشان برای انقلاب و کشور جانکاه است. 

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان ادامه داد: همه وفاداری ایشان به مردم، انقلاب و رهبری را مورد تأیید قرار می‌دهند و هیچ وقت ایشان فاصله‌ای از انقلاب نگرفتند و همراه نظام و مردم بودند و با نظریه پردازی‌هایی که برای سیاست کلان کشور می‌کردند، سبب پیشبرد امور می شدند.

وی خاطرنشان کرد: چه در زمان جنگ و چه بعد از جنگ خطبه‌های ایشان در نماز جمعه سبب آرامش در کشور و جامعه می‌شد. خطبه‌های نماز جمعه ایشان چقدر روحیه به رزمندگان اسلام و مردم می‌داد که این خیلی حائز اهمیت است. کمتر کسی این ویژگی‌ها را دارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha