• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95120301580
  • خبرنگار : 71062

مادران شهدا باید به خاطر پرورش فرزندان ایثارگر تقدیر شوند

مادران شهدا باید به خاطر پرورش فرزندان ایثارگر تقدیر شوند

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان بوشهر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار و اظهار کرد: از مادران شهدا باید به خاطر پرورش اینچنین فرزندان ایثارگری تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در ادامه برنامه‌های سفر به استان بوشهر در دیدار با خانواده‌های شهیدان «رئوف و پرویز پورحیدر» گفت: شهیدان و جانبازان در راه اعتلای نظام اسلامی و امنیت جامعه از بهترین میراث وجودی خود گذشتند و خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی جامعه هستند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در این دیدار سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری را به این خانواده‌های شهید ابلاغ و از صبر، فداکاری و استقامت آنها تجلیل کرد و گفت: شما با صبر و استقامت پیشه کردن در برابر مصائب فراق فرزندانتان، ثواب اخروی را از آن خود کردید و به عنوان الگو در جامعه اسلامی از شما به نیکی یاد می‌شود ضمن اینکه باید به خاطر پرورش اینچنین فرزندانی از مادران شهدا تقدیر کرد که مادر نعمت بزرگ و عامل وحدت خانواده است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: عزت و سعادت ابدی از آن شهیدان والامقامی است که در امتداد راه سید و سالار خود به نبرد با دشمنان نظام اسلامی پرداختند و در این راه شربت شهادت نوشیدند و به این فیض عظیم دست یافتند.
معاون رییس جمهور همچنین در دیدار با جانباز دفاع مقدس «مهدی تابنده» با اشاره به رشادت‌های این جانباز گرانقدر و دیگر جانبازان ۸ سال دفاع مقدس گفت: اگر ایثارگری جانبازان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت. دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه‌ افتخار است و خوشحال هستم که به دیدار یکی از خانواده‌های جانبازان آمدم. جانبازان صاحبان حقیقی کشور هستند و شما عزیزان زحمات زیادی را در حفظ و پایداری انقلاب اسلامی کشور کشیدید.
وی خطاب به این جانباز مدال آور گفت: شما از افتخارات نظام و موجب فخر و مباهات جامعه ایثارگری هستید و خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به شما عزیزان را به ما ارزانی داشت.
معاون رییس جمهور در دیدار با «محمد کامیاب» از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس که در زمینه خوشنویسی فعالیت دارد نیز گفت: شما جانبازان نعمت بزرگی هستید و جانبازانی که در عرصه فرهنگی فعالیت می‌کنند موجب افتخار هستند و جامعه نیاز به خدمات فرهنگی دارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از رشادت‌های همه ایثارگران از جمله آزادگان در راه انقلاب اسلامی، صبر و فداکاری آنان را درسی برای همه انسان‌ها برشمرد و تصریح کرد: آزادگان گنجینه‌های گران‌بها و نورهای هدایت ملت ایران هستند و صبر و مقاومت آزادگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس برگرفته از ایمان قوی بود.
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha