• چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 96011605381
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تأکید کرد

سهم 63 درصدی اینترنت پرسرعت در مخابرات آذربایجان‌شرقی

سهم 63 درصدی اینترنت پرسرعت در مخابرات آذربایجان‌شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: سهم بازار اینترنت پرسرعت در مخابرات آذربایجان شرقی برابر با 63 درصد است در حالی که سهم بازار اینترنت پرسرعت در شرکت مخابرات ایران برابر با 51 درصد است.

به گزارش ایسنا، لطیف وصلی در آیین تودیع و معارفه مدیر شرکت مخابرات آذربایجان شرقی، اظهار کرد: آذربایجان شرقی، از استان های پیش رو در بخش مخابرات کشور است این استان از 30 میلیون و 500 هزار شماره ثابت دایر در کشور، یک و شش دهم میلیون شماره تلفن را به خود اختصاص داده است که ضریب آن نیز برابر با 42 و سه دهم است در حالی که میانگین کشوری این بخش، برابر با 38 است.

وصلی تاکید کرد: از 65 میلیون شماره تلفن همراه موجود در کل کشور، سه و سه دهم میلیون شماره برای مشترکان آذربایجان شرقی به ثبت رسیده است و همچنین افزون بر 11 هزار کیلومتر سامانه فیبر نوری قوی نیز در آذربایجان شرقی وجود دارد که این موارد نوید آینده ای خوب برای توسعه این استان است.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به سهم بالای بازار اینترنت پرسرعت در مخابرات استان آذربایجان شرقی، گفت: سهم بازار اینترنت پرسرعت در مخابرات آذربایجان شرقی برابر با 63 درصد است در حالی که سهم بازار اینترنت پرسرعت در شرکت مخابرات ایران برابر با 51 درصد است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شایسته محمد فرقانی و آرزوی موفقیت برای یوسف شکوری، یادآور شد: آقای شکوری در کنار سمت جدید، مجری پروژه فاز هفت توسعه موبایل کشور نیز هستند که در این راستا نیز در سال گذشته 30 هزار سایت جدید ایجاد کرده و 90 درصد کار خود را در این حوزه انجام داده اند امید است که 10درصد بعدی نیز به همین روال در کنار مسئولیت جدید اتمام یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha