• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 96021005701
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

استاد دانشگاه تبریز:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دفاع از منافع ملی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دفاع از منافع ملی است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاد دانشگاه تبریز با تأکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، در واقع دفاع از منافع ملی است.

«سیدمحمدتقی علوی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم در صحنه‌های مختلف تأثیر فراوانی داشته و حضور سیاسی مردم با بینش و آگاهی در این مقطع حساس نیز در واقع دفاع از منافع ملی کشور است.

وی با تأکید بر این‌که اصل حضور مردم در انتخابات مهم است، خاطرنشان کرد: مردم باید قطع‌نظر از کرسی‌ها و گرایش‌های مختلف افراد و کاندیداها، به خاطر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع ملی کشور در انتخابات پیش‌رو همانند سال‌های پیش به طور حداکثری مشارکت کنند.

این استاد دانشگاه تبریز با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح، تصریح کرد: هر فردی که انتخاب می‌شود قطعاً سکان‌دار اداره‌ی امور اجرایی کشور بوده و باید از سابقه‌ی عملی روشن برخوردار باشد.

وی ادامه داد: با این‌که کشور در امنیت کامل قرار دارد اما در محاصره‌ی ناامنی‌های متعدد بوده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده‌ی استکبار جهانی برای ناامید کردن مردم از انتخابات، تحریم‌های اقتصادی و... باید فردی انتخاب شود که بتواند در این برهه‌ی حساس، موفق عمل کند.

علوی افزود: مردم نیز با مطالعه در گذشته‌ی افراد و قطع‌نظر از حواشی مختلف، از کاندیداها اطلاعات کسب کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

این استاد دانشگاه تبریز یادآور شد: مردم خودشان آگاه هستند که کدام فرد در این برهه می‌تواند مشکلات مختلف کشور اعم از تولید، اشتغال و... را برطرف کند، سابقه‌ی افراد در این راستا بسیار مهم بوده و مشخص می‌کند که فرد از شعار تا عمل چقدر فاصله دارد.

وی تصریح کرد: برخی افراد با شعارهایی که امکان عملیاتی شدن ندارد، قصد جلب آرای مردم را دارند، اما از شعار تا عمل فاصله زیاد بوده و مردم باید با بینش و آگاهی در این راستا انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha