• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96021307934
  • منبع : نمایندگی کرمان

تدوین 429 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان

تدوین 429 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: 429 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور تصویب و اجرایی شده است.

به گزارش ایسنا، "مهرداد محمدی سلیمانی" شامگاه سه شنبه در شصت و هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 4 شامل شهرستان رابر با اعلام این خبر افزود: در شهرستان رابر 26 پروژه ملی با 78 درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد و هم‌چنین 25 پروژه استانی با67 درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل هستند.

وی شمار پروژه‌های بخش خصوصی در شهرستان رابر را 18 پروژه برشمرد و ادامه داد: این پروژه‌ها با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل هستند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان خاطرنشان کرد: 69 پروژه اقتصاد مقاومتی با 73 درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان رابر وجود دارد که میزان پیشرفت آنها با متوسط استان برابری می‌کند.

محمدی سلیمانی با اشاره به این‌که عمده پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان رابر در بخش جهاد کشاورزی است، گفت: در شهرستان رابر طرح‌های مثلث توسعه 16 طرح است که 9 طرح به طور کامل به بهره برداری رسیده و برای 198 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: علاوه بر پروژه‌هایی که تکلیف ملی بود، پروژه‌های استانی نیز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تدوین و اجرایی شد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: در مجموع 75 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه در استان کرمان امضا شده که 35 درصد آنها محقق شده و برای بیش از 20 هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

محمدی سلیمانی یادآور شد: به منظور رونق تولید نیز 481 واحد صنعتی تسهیلات دریافت کرده‌اند که از این تعداد چهار واحد در شهرستان رابر بوده‌اند.

وی گفت: واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی نیز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مصوب شده که دو پروژه در شهرستان رابر به بخش خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha