• سه‌شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 96022617186
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

وزیر بهداشت:

ساخت بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا 5 ماه آینده به اتمام می‌رسد

ساخت بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا 5 ماه آینده به اتمام می‌رسد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان 200 تختخوابی در حال ساخت یاسوج گفت:ساخت این بیمارستان باید تا 5 ماه آینده به اتمام برسد و تجهیز آن آغاز شود.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، سید حسن هاشمی با اشاره به تاخیر چندین ماهه در تکمیل این بیمارستان، گفت: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی بتواند تا قبل از پایان دولت این بیمارستان را تحویل وزارت بهداشت دهد. برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان با دستگاه ها و تجهیزات مدرن، حدود 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیربنای 26 هزار متر مربع در 8 طبقه در حال ساخت است. عملیات ساخت این بیمارستان از سال 86 آغاز شده و در حال حاضر حدود 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. بیمارستان در حال ساخت یاسوج دارای بخش های اورژانس، زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، اورژانس، نوزادان، بستری، جراحی، اتاق های عمل، داروخانه، رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و فیزیوتراپی خواهد بود.

وزیر بهداشت کتابخانه مرکزی و سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را نیز افتتاح کرد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و 500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در دو طبقه ساخته و تجهیز شده است. عملیات ساخت این کتابخانه از سال 90 آغاز شده بود و تا سال 93 حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در زمینی با مساحت 5000 متر مربع و زیربنای 2400 متر مربع در سه طبقه ساخته شده است. برای ساخت و تجهیز این سلف سرویس 400 نفره که عملیات ساخت آن از سال 90 آغاز شده و در دولت تدبیر و امید 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل شده، حدود 40 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha