• سه‌شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 96030200996
  • منبع : نمایندگی یزد

جانشین شورای تبلیغات اسلامی یزد تاکید کرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد رفاه عمومی برای جامعه اسلامی

تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد رفاه عمومی برای جامعه اسلامی

ایسنا/یزد جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد رفاه عمومی برای جامعه اسلامی یکی از مهمترین رسالت‌های اجرایی در راستای حراست از ارزش‌های انقلاب و شهدا است.

«سعید زارع» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، اظهار کرد: سوم خرداد1361 در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان متجاوز نامگذاری شده است.

وی سوم خرداد را روزی متعلق به تمام نسل‌های ایران دانست و بیان کرد:‌ واقعه تاریخی سوم خرداد نیتجه تبلور فرهنگ بسیجی و تبعیت بی چون و چرا از امام خمینی(ره) بوده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل‌های جدید را یکی از موثرترین راهکارهای حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: اتکا به توان داخلی و بهرگیری از ایمان راسخ به حقانیت انقلاب از جمله رموز پیروزی ایران در برابر مستکبران است.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که رسالت بسیج و نیروهای ارزشی امروز هیچ تغییری نکرده است، گفت: استقلال در حوزه‌های مختلف اعم از علمی، نظامی، اقتصادی و سیاسی از جمله اهداف شاخص انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون است.

وی فرهنگ بسیجی را یکی از راهکارهای موثر در استفاده از ظرفیت‌های داخلی دانست و بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید بیش از پیش از فرهنگ بسیجی در راستای ارتقای علمی و پژوهشی کشور استفاده کنند.

این مقام مسئول فرهنگ بسیجی را گفتمانی مود اعتماد برای نظام اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: پیروزی ایران در سوم خرداد، وجود اقتدار علمی، سیاسی،‌ فرهنگی و نظامی در عصر امروز و خودکفایی گسترده در آینده ایران، مستلزم ترویج فرهنگ بسیجی و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

زارع تلاش برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را از دیگر رسالت‌های مهم مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در وقایعی چون سوم خرداد ثابت کردند که از ظرفیت بالای علمی و اجرایی برخوردار هستند.

وی دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را از دیگر نمادهای قدرت خودکفایی ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: خودکفایی و استقلال در حوزه‌های مختلف ایجاد نمی شود مگر آن که قبل از هرکاری نسبت به ارتقای سطح علمی و فرهنگی اقدام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha