• پنجشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 96041507914
  • منبع : نمایندگی قم

استاندار قم: فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین آحاد جامعه فراگیر شود

استاندار قم:

فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین آحاد جامعه فراگیر شود

ایسنا/قم ‌استاندار قم با اشاره به ضرورت تهیه ی طرح‌های فرهنگی از سوی دستگاه‌های اجرایی در زمینه ی اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: فرهنگ اقتصاد مقاومتی بایستی در بین آحاد جامعه فراگیر شود.

‌به گزارش ایسنا، سید مهدی صادقی استاندار قم در صد و پنجاهمین‌ جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در تالار امام جواد (ع) استانداری قم، با اشاره به لزوم تحقق شعار سال در کشور، اظهار کرد: پیوست های لازم برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران ارائه شود.

استاندار قم با بیان اهمیت نهادینه ساختن فراگیر فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین عموم، ادامه داد: طرح‌های مناسب و بسته‌های فرهنگی از سوی دستگاه‌های مسئول برای بررسی در صحن شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و پس از تأیید اجرایی شود.

وی افزود: برای تغییر و تعالی فرهنگ عمومی درراستای اقتصاد مقاومتی، باید پیوست‌های فرهنگی مرتبط در تمامی حوزه‌ها و در ابعاد گوناگون تدوین شده و با مشارکت همه نهادهای علمی و اجرایی، مدیران و مسئولان و صاحب نظران در جامعه اجرا شود. 

وی مهمترین مساله برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ذکر کرد. 

استاندار قم با بیان این که شورای فرهنگ عمومی باید موضوع اقتصاد مقاومتی را به عنوان یکی از اولویت‌های جامعه دنبال کند، اظهار کرد: هرچه در این راستا کار و تلاش کنیم، باز هم جای کار بسیاری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.  

صادقی همچنین با اشاره به فصل تعطیلات و برنامه‌های اوقافت فراغت در دستگاه‌های مختلف، اضافه کرد: مجریان این برنامه‌ها با توجه ویژه به مقوله‌های فرهنگی در مسیر ارتقاء فرهنگ عمومی حرکت کنند.

وی همچنین موضوعات مختلف در بحث آسیب‌های اجتماعی را مورد توجه قرار داد و افزود: حضور دستگاه‌ها در صحن شورای فرهنگ عمومی باید با هدف ارائه طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی در زمینه ارتقاء فرهنگ عمومی در مباحث مختلف باشد تا بتوانیم راهکارهای عملی در مورد آسیب‌های اجتماعی را به اجرا در آوریم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha