• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96041809724
  • منبع : نمایندگی کرمان

استاندار کرمان خبر داد

آغاز عملیات استفاده از آب‌های ژرف استان کرمان در آینده نزدیک

آغاز عملیات استفاده از آب‌های ژرف استان کرمان در آینده نزدیک

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اعلام این خبر که به زودی طرح استفاده از آب‌های ژرف استان کرمان عملیاتی خواهد شد، گفت: باید مسئولین استان میزان بهره‌وری آب، خاک و ... را مشخص کرده و در جلسات آینده ارایه دهند تا براین اساس برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا،«علیرضا رزم‌حسینی» ظهر امروز 18 تیرماه در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به بحران آب کشور و استان کرمان اشاره و گفت: 95 درصد آب مصرفی استان کرمان در حوزه کشاورزی است که باید حداکثر راندمان در واحد سطح داشته و نباید به انحراف برویم.

وی با اعلام این مطلب که ما مدیران برای تدبیر امور آمده ایم، افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه کشاورزی در استان کرمان در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است به گونه ای که اقدامات نو و ابتکاری خوبی در حوزه مصرف آب کشاورزی در استان کرمان انجام شده است.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که ما آب نداریم، اظهار کرد: طرح عمران آب در دولت قبل مصوب شده بوده و ما در دولت تدبیر و امید آن را عملیاتی کرده ایم.

وی هدف از ایجاد تونل انتقال آب را ترانزیت آب دانست و آن را جزء طرح های ملی ذکر کرد و بیان کرد: با انتقال آب از دریای عمان آینده کرمان متحول خواهد شد و امروز مردم در اجرای طرح های همیاری آب همراهی خوبی دارند.

رزم حسینی با اعلام این خبر که به زودی طرح استفاده از آب های ژرف استان کرمان عملیاتی خواهد شد، ادامه داد: باید مسئولین استان میزان بهره وری آب، خاک و ... را مشخص کرده و در جلسات آینده ارایه دهند تا براین اساس برنامه ریزی های خود را انجام دهیم.

وی با اشاره به آنکه نظام بهره وری در کشور ابلاغ شده است، افزود: در این نظام، بهره وری در همه بخش ها در نظر گرفته شده است، بنابراین باید به گونه ای حرکت کنیم که بهره وری را در سطح بالا ببریم.

استاندار کرمان بیان کرد: مسئولین، وظیفه دارند که علم کشاورزی را به کمک کشاورزان بیاورند تا کشاورزی حداکثر بهره وری را داشته باشد.

وی از آغاز طرح ساماندهی روستاها از جنوب استان تحت عنوان طرح امید و آبادانی خبر داد و اظهار کرد: این طرح یک طرح عملی در جهت آبادانی روستاها است.

رزم حسینی ضمن تشکر از مسئولین و مردم در اجرای طرح های توسعه ای استان، تصریح کرد: مسئولین و مردم در امر توسعه استان مشارکت کرده اند و استان را در مسیر توسعه قرار داده اند و امیدوارم این حرکت پرشورتر از سال گذشته ادامه یابد تا در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

استاندار کرمان ضمن تشکر از رسانه ها که اخبار را بدون سانسور انعکاس می دهند، اظهار کرد: نقد منصفانه باید در رسانه ها ایجاد شود تا فرهنگ مطالبه گری بر پایه خردورزی در استان کرمان افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha