• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96042111721
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده معین هیئت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی:

شرکت برق در رکود صنعت پاسخگوی نیاز کشور بود

شرکت برق در رکود صنعت پاسخگوی نیاز کشور بود

ایسنا/همدان نماینده معین هیئت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی جدی ترین مساله کشور را نیاز به تولید برق اعلام کرد و گفت: رکود صنعت باعث شده شرکت برق بتواند پاسخگوی برق مصرفی منازل مسکونی باشد اما با شروع کار صنعت با کمبود برق مواجه می شویم.

به گزارش ایسنا، سعید شیرکوند شامگاه گذشته در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار کرد: در بازدیدهایی که امروز از روند اجرای پروژه های استان همدان داشتیم دستاوردهای خوبی وجود داشت.

 وی جدی ترین مساله کشور را نیاز به تولید برق اعلام کرد و افزود: احداث نیروگاههای خورشیدی نیاز مفرط کشور به تولید برق را تامین خواهد کرد.

شیرکوند ادامه داد: به علت رکود صنعت است که شرکت برق می تواند برق مصرفی مورد نیاز مناطق منازل مسکونی کشور را تامین کند وگرنه با شروع به کار صنایع ظرفیت تولیدی موجود کم است و با کمبود نیروی برق مواجه خواهیم بود.

نماینده معین هیئت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان را به عنوان یکی از قابل ترین استانهای کشور در زمینه تولید برق معرفی کرد و گفت: امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

شیرکوند درباره پروژه های بخش کشاورزی عنوان کرد: در زمینه تولید محصولات کشاورزی و صرفه جویی در مصرف آب نیز محصولات تولید شده در نوع کشت کم آب بر 10 درصد آبی را نیاز دارد که به طور نرمال در کشور مصرف می شود.

وی بهره وری تولید محصولات کشاورزی را 3 برابر اعلام کرد و گفت: امکان انتقال این نوع کشت به دیگر صیفی جات و محصولات کشاورزی نیز وجود دارد و با توجه به اینکه کشور در زمینه مصرف آب کشاورزی به تنگنا رسیده، این روند خوبی است.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور هماهنگی مجموعه ادارات استان همدان را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: فرماندهی استاندار همدان در شکل دهی این ساماندهی ها بسیار مشهود است و بدون هماهنگی ادارات این پیشرفت ها قابل دسترسی نبود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha