• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 96042112285
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل:

اقتصاد مقاومتی باید بر پایه دانش بنیان باشد 

اقتصاد مقاومتی باید بر پایه دانش بنیان باشد 

ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: اقتصاد مقاومتی باید بر پایه دانش بنیان باشد. 

به گزارش ایسنا، اقبال عباسی در مراسم افتتاحیه جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش البرز در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه علما علم مدیریت را به چند دسته تقسیم می‌کنند، اظهار کرد: عده‌ای به دنبال مدیریت فکری هستند که در این نوع مدیریت تنها از نظر فکری به مساله ورود می کنند که تعداد این نوع مدیران در دنیا کمتر از سه درصد است. 

وی نوع دوم مدیریت را مدیریت توسعه ای برشمرد و افزود: سومین نوع مدیران، مدیر روندی هستند که در مسیر روند حرکت می کنند و تغییر خاصی ندارند. 

عباسی با بیان اینکه چهارمین نوع مدیران، مدیران تخریبی هستند، تصریح کرد: بدترین نوع مدیریت، مدیریت تخریبی هستند که عمدا یا سهوا به دنبال تخریب مدیریت مجموعه هستند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه در دولت روحانی خدمات بانکی با محوریت دانش بنیان ارائه می شود، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید بر پایه دانش بنیان باشد. 

مهرداد محرم زاده معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حرکات برای شناسایی نخبگان، مخترعان و مبتکران به صورت عمومی آغاز شده است که این را باید به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه در جوامع پیشرفته از این نیروها به صورت مطلوب استفاده می شود، اظهار کرد: دنیا در گذر از سرمایه های فردی به سرمایه های اجتماعی است و باید از این سرمایه های ارزشمند نهایت استفاده را برد. 

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: باید رفتارهای هدف‌دار را ترویج دهیم تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتر کارها را پیش بریم. 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha