• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 96042514098
  • منبع : نمایندگی البرز

جذب 670 میلیارد تومان اعتبار اقتصاد مقاومتی در البرز

جذب 670 میلیارد تومان اعتبار اقتصاد مقاومتی در البرز

ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: مسئولان باید ایثارگرانه در خدمت مردم و جامعه باشند.

‌به‌گزارش ‌ایسنا، سید حمید طهایی امروز ‌در سومین همایش امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان اظهارکرد: حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نتایج مثبتی به همراه دارد که یکی از آنها اشتغالزایی است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم اقدامات موثری در جذب سرمایه‌گذاران خارجی صورت داده و زمینه حضور واعتماد صاحبان سرمایه از سایرکشورها را در ایران به وجود آورده است.
وی با اشاره به وضعیت حضور سرمایه‌گذران خارجی در البرز افزود: تاکنون 22 قرارداد با شرکت های خارجی در البرز منعقد شده، که برخی از این تفاهم نامهها به آغاز فعالیت این شرکت‌ها منتهی شده است.
استاندار البرز گفت: خوشبختانه حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ر استان طی چهار سال‌گذشته از تعطیلی 500 واحد تولیدی جلوگیری‌کرده است.
طهایی با اشاره به اعتبار جذب شده در بخش اقتصاد مقاومتی در استان توضیح داد: سهم اعتبارات اقتصاد مقاومتی در استان 450 میلیارد تومان بود ولی تا کنون 670 میلیارد تومان جذب شده که این نشان از اهمیت مسئولان به این موضوع در استان دارد.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به قرارداد نفتی توتال اشاره‌ کرد وگفت: این قرارداد نشان دهنده ثبات و امنیت درکشور و اعتماد شرکت بزرگ نفتی دنیا به سرمایه‌گذاری در ایران است.
وی اظهارکرد: بدون شک با باز شدن ورود شرکت‌ها و سرمایه گذاران خارجی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت تولید و اشتغال در کشور فراهم می‌شود.
طهایی با اشاره به نقش ایثارگران در کشور توضیح داد: ایثارگران و جانبازان شهدای زنده ای هستند که باید راهشان ‌سرلوحه فعالیت‌های ما قرار گیرد.
وی گفت: نیازهای این افراد باید به خوبی شناسایی شود و مسئولان با صبر بیشتر در راستای پاسخ‌گویی به این عزیزان و رفع مشکلات آنها گام بردارند.
 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha