• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 96051006275
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد:

برخی ورزشکاران مدعی، حاضر نیستند برای تمرین 5 دقیقه مسافت طی کنند

ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد در خصوص اظهارات یکی از وزنه برداران روستای حاجی آباد مبنی بر بی خانمانی و نداشتن محل تمرین گفت: این نهایت بی انصافی است که این گونه ناقص و یکطرفانه مطالب منعکس داده می‌شود.

سید محمد طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محلی که این ورزشکار محترم از آن نام می‌برند حمامی بود که در روستای حاجی آباد به صورت متروکه بود، با توجه به فضای خوبی که داشت آن را با هزینه‌ای بالغ بر دویست میلیون ریال برای استفاده وزنه برداران این روستا آماده کردیم. طی بازدیدی که در سال 94 به همراه سعید آذری رییس هیئت وزنه برداری استان اصفهان از این مکان داشتیم با توجه به ظرفیتی که در این روستا وجود دارد با همکاری شورای اسلامی روستا مقرر شد با اختصاص زمینی به هیئت وزنه برداری فضای مناسب‌تری برای آنها ایجاد کنیم.

وی افزود: این اتفاق در سال گذشته رخ داد و شورای اسلامی روستای حاجی آباد زمینی را برای ساخت اولین خانه وزنه برداری روستایی در کشور به هیئت وزنه برداری اصفهان معرفی کرد. ریاست هیئت وزنه برداری نیز با جلساتی که با خیران ورزشیار داشت خیر سرمایه گذار در این بخش را نیز معرفی کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود تا زمان افتتاح خانه وزنه برداری ورزشکاران در همان محل تمرین می‌کردند گفت: این مساله تحت اختیار ما نبود. علت اصلی تعطیلی سالن محل تمرین وزنه برداران به خاطر تعریض خیابان اصلی روستا بود. به همین علت این مکان بسته و تخریب شد. البته با هماهنگی انجام شده قرار بر این بود که وزنه برداران این روستا با طی کردن مسافت کوتاهی که تنها 5 دقیقه با روستای حاجی آباد فاصله دارد در سالن وزنه برداری " مرحوم استکی " روستای امیرآباد تمرین داشته باشند.

طباطبایی اظهار کرد: متاسفانه آن‌ها حاضر نیستند که به خود کمی زحمت بدهند و می‌خواهند از خانه خود بیرون بیایند و وارد سالن وزنه برداری شوند. این رفتار زیبنده یک ورزشکار ملی پوش نیست. آن‌ها باید بدانند که برای جلوگیری از آسیب در محل مناسب باید تمرین کنند. فیلمی هم که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته مربوط به 3 ماه گذشته است.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد با گلایه مندی از نحوه رسانه‌ای شدن این مساله تاکید کرد: به اعتقاد من طرح یک طرفه این موضوع درست نیست. برای مدت کوتاهی و از روی اجبار تغییر جابجایی محل تمرین داشتند. چقدر خوب بود که قیصریه به احداث خانه وزنه برداری روستا هم اشاره می‌کرد که در کشور بی سابقه است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده هیئت وزنه برداری استان و خیر  ورزشیار مربوطه و همچنین مدیران ورزشی شهرستان نجف آباد و روستای حاجی آباد طی دو ماه آینده اولین خانه وزنه برداری روستایی در کشور افتتاح می‌شود. طرح این موضوع به این صورت بی انصافی و نادیده گرفتن زحماتی است که مسئولان برای بهتر شدن شرایط ورزشکاران متحمل می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha