• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 96052516030
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

مجری طرح جامع شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه های مرزی وزارت جهادکشاورزی خبرداد

تصویب 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای شبکه های زهکشی در رودخانه‌های مرزی

تصویب 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای شبکه های زهکشی در رودخانه‌های مرزی

ایسنا/آذربایجان غربی مجری طرح جامع شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه‌های مرزی وزارت جهادکشاورزی گفت: 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی در رودخانه‌های مرزی 10 استان تصویب شده است.

به گزارش ایسنا، سید رحیم سجادی درگردهمایی مجریان طرح جامع شبکه های فرعی آبیاری زهکشی رودخانه مرزی کشور که در ماکو برگزار شد با بیان اینکه طرحهای شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه های مرزی در حال حاضر در 10 استان کشور اجرا می شود، تصریح کرد: 5 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی در رودخانه های مرزی در این 10 استان مصوب شده است که 1هزار و 200 میلیارد تومان از این اعتبار تاکنون برای اجرای این طرحها هزینه شده است.

سجادی، با تاکید بر افزایش سطح اجرای طرح در استان آذربایجان غربی به منظور بهره برداری از پتانسیل های موجود، افزود:سطح اجرای طرح در استان های کشور بیش از 227 هزار هکتار در قالب 116 پروژه است.

وی بر میزان برآورد مالی برای اجرای این طرح در کشور اشاره کرد و گفت: اعتباری بالغ بر 5هزار میلیارد تومان برآورد هزینه برای تکمیل آن است که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 34.20 درصد برخوردار است.

مجری پروژه شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه های مرزی کشور، هدف از اجرای پروژه های مصوب رود خانه های مرزی افزایش راندمان آبیاری با مهار آبهای مرزی، تثبیت جمعیت در مناطق مرزی و افزایش تولید و اشتغال موثر و افزایش درآمد و رفاه روستائیان بوده که با اتمام پروژه‌ها برای تعداد 2 هزار و 900 نفر در استان اشتغالزایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در زمینه اجرای شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه های مرزی در آذربایجان غربی، انجام گرفته که تعداد 17 پیمانکار در حال حاضر عملیات اجرایی این طرحها را برعهده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha