• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96052918329
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان مطرح کرد

افتتاح هزار میلیارد پروژه در هفته دولت/سفر معاون اول رئیس جمهور به همدان

افتتاح هزار میلیارد پروژه در هفته دولت/سفر معاون اول رئیس جمهور به همدان

ایسنا/همدان استاندار همدان از سفر معاون اول رئیس جمهور در هفته دولت به استان خبر داد و گفت: هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در هفته دولت در استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت یکشنبه 29 مرداد در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: افتتاح بسیاری از این طرح‌ها به علت برگزاری انتخابات به تعویق افتاد چرا که علیه ما گزارش می‌رفت که در آستانه برگزاری انتخابات اقدام به افتتاح این پروژه‌ها کرده‌ایم.

وی از سفر معاون اول رئیس جمهور در هفته دولت به این استان خبر داد و تصریح کرد: برای پروژه سد گرین نیز 350 میلیارد تومان مصوب شده که دوباره به چرخه ساخت برگشت خواهد یافت.

نیک‌بخت از برگزاری جشنواره شهید رجائی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این جشنواره در پنحشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از مسئولان انتظار داریم علاوه بر وظیفه ذاتی خود، در راستای تولید و اشتغال نیز برای حل دغدغه‌های مردم گام بردارند، عنوان کرد: از مدیران و مسئولانی که برای مردم کار نکنند، هیچ‌گاه حمایت نخواهم کرد.

نیک‌بخت با بیان اینکه در حکومت اسلامی مسئولان باید خود را خدمت‌گذار مردم دانسته و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند، یادآور شد: باید همگی دست به دست هم دهیم و با همکاری و همدلی گره از مشکلات مردم بگشاییم.

وی تصریح کرد: اگر مدیری کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذارد، برای دفاع از آن در مقابل هر کسی می‌ایستم و از او حمایت می‌کنم اما از مدیرانی که به فکر حل دغدغه‌های مردم نیستند، هرگز پشتیبانی نخواهم کرد.

نیک‌بخت با تأکید بر اینکه باید خودکفا باشیم و به منابع داخلی خود متکی شویم، افزود: راهکار ایستادن بر روی پای خود عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: گرچه گزارش فعالیت‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی را ارائه می‌کنیم اما همه مدیران با همکاری و همدلی خود باید در این راستا تلاش کنند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: انتخابات 96 تمام شده و نباید مدیران در حواشی آن قرار گیرند، همه با هم دوست و همراه هستیم و باید به فکر حل مسائل مردم باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید مداقع حرم، حججی گفت: این شهید بزرگوار با سر مبارک خود سرافرازی را برای ملت ایران آفرید.

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد عنوان کرد: اگر ما همیشه عملکردهای مشابه 28 مرداد را درنظر داشته باشیم بیشتر به خباثت استکبار جهانی پی خواهیم برد که این برای هر ملت آزاده‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نیک‌بخت با بیان اینکه فردا به محضر رهبر گرامی انقلاب شرف‌یاب خواهم شد، افزود: سد تالوار، راه‌آهن و چندین سد دیگر از برکات سفر مقام معظم رهبری به این استان بوده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده سردار ابوحمزه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جایگزین او، فردی اهل تعامل و به دور از افراط و تفریط است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha