• شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۶ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 96080602859
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

مدیر کل بیمه ایران در هرمزگان خبر داد:

تسهیلات ویژه‌ای برای دانش آموزان حادثه دیده سانحه واژگونی اتوبوس در نظر داریم

تسهیلات ویژه‌ای برای دانش آموزان حادثه دیده سانحه واژگونی اتوبوس در نظر داریم

ایسنا/هرمزگان ‌مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان گفت: پیگیری می‌کنیم که از طریق بیمه ایران و جمعی از خیرین هزینه‌هایی درمانی و موردنیاز دانش آموزان حادثه‌دیده واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزانی هرمزگانی در شهرستان داراب را تأمین کنیم.

‌حیدر شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: در خصوص رسیدگی به حادثه تصادف دانش آموزان نخبه هرمزگان در شهرستان داراب استان فارس مقررشده است که از طریق امور بین‌الملل بیمه ایران و جامعه پزشکان خیر تهران برای افرادی که نقض عضو دائم دارند و به‌منظور کمک به افراد بی‌بضاعتی که هستند، کمک‌های بلندمدتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص هزینه‌های درمان، وضعیت معیشت، وضعیت درسی و کمک‌آموزشی و هزینه‌های ایاب و ذهاب آن‌ها از طریق بیمه ایران و پزشکان خیر تهرانی برآورد و پس از بررسی بخشی از این هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق تحقیقاتی که انجام‌شده است 11 نفر از دانش آموزان حادثه‌دیده در هرمزگان مشمول این خدمت هستند.

شعبانی افزود: برای سه نفر از دانش‌آموزانی که نقص عضو دائم دارند، کمک‌های ویژه‌تری نسبت به سایرین در نظر گرفته می‌شود.

وی یادآور شد: بیمه اتوبوس حامل دانش آموزان و بیمه انفرادی این دانش آموزان شرکت بیمه‌ای دیگری است اما شرکت بیمه ایران از طریق امور بین‌الملل بیمه ایران و جامعه پزشکان خیر تهران در تلاش است که خدماتی برای این عزیزان در نظر بگیرد. 

مدیرکل بیمه ایران در هرمزگان گفت: تاکنون 3 میلیارد ریال هزینه برای این دانش آموزان محقق شده است و در اختیار این بیمه در استان قرارگرفته است و پس از طی روند اداری در اختیار خانواده دانش آموزان حادثه‌دیده قرار می‌گیرد.  


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha